بازی میراث هاگوارتز پرجستجوترین بازی گوگل در سال 2023 بوده است

به گزارش آی تی گپ، سال 2023 از آن سال هایی بود که شاهد عرضه بازی های فوق العاده زیادی بودیم. از همان ماه های آغازین سال این روند آغاز و تا انتها سال ادامه داشت. با این اوصاف، شاید جالب باشد تا نگاهی به آمار جستجوها در گوگل بیندازیم و ببینیم چه بازی هایی بیشترین جستجو را در سال 2023 در گوگل ثبت نموده اند.

بازی میراث هاگوارتز پرجستجوترین بازی گوگل در سال 2023 بوده است

طبق نتایجی که گوگل از بیشترین جستجوها درباره موضوعات مختلفی افراد، بازیگران، فیلم ها، سریال ها و موسیقی ها، بازی ها و موارد مشابه منتشر نموده است، در زمینه بازی ها دو بازی میراث هاگوارتز (Hogwarts Legacy) و آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) بیشترین جستجو رو در گوگل ثبت نموده اند.

گوگل در خصوص این موضوع چنین شرح می دهد: این داده ها جستجوهای با ترند بالا را در آمریکا نشان می دهد که به این معنی است که جستجوهای است که در یک دوره پایدار در سال 2023 در مقایسه با سال 2022 چنین افزایش بالایی در ترافیک داشته اند.

حضور بازی میراث هاگوارتز در صدر این لیست چندان هم تعجب آور نیست. از طرفی محبوبیت هری پاتر در دنیا بسیار بالا است و عملکرد بسیار خوب بازی میراث هاگوارتز هم عامل دیگری شد تا این بازی بتواند چنین عملکردی را داشته باشد. حتی در آمار پرفروش ترین بازی های سال 2023 هم میراث هاگوارتز عملکرد چشم نظیری داشته است.

این ها در شرایطی بوده است که میراث هاگوارتز از قبل از عرضه اش دچار حواشی زیادی به خاطر سخنان جی. کی. رولینگ بوده است. هرچند، غیرقابل انکار است که همین حواشی می تواند یک از عوامل دیگر جستجوهای بازی باشد.

بازی دوم هم آخرین بازمانده از ما بوده است که علاوه بر عرضه نسخه ریمیک آن در امسال، احتمالاً مهم ترین عامل در جستجوی بالای آن در سال 2023 مربوط به پخش سریال تلویزیون آخرین بازمانده از ما است که از شبکه اچ بی او پخش شد.

از دیگر بازی های قابل توجه در میان 10 بازی که بیشترین جستجو را داشته اند، استارفیلد در رتبه پنجم، بالدورز گیت 3 در رتبه ششم اشاره نمود که با توجه به اینکه نه تنها در مراسم گلدن جوی استیک جایزه برترین بازی سال را از آن خود کرد، بلکه در مراسم گیم اواردز 2023 هم پیروز به کسب چنین جایزه ای شد. در پایین می توانید لیست 10 بازی با بیشترین جستجو در آمریکا و در کل دنیا را ببینید.

10 بازی با بیشترین جستجو در گوگل در آمریکا:

  1. Hogwarts Legacy
  2. Connections
  3. Baldurs Gate 3
  4. Starfield
  5. Diablo IV
  6. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
  7. Atomic Heart -
  8. Dead Island 2
  9. Sons of the Forest
  10. Mortal Kombat 1

10 بازی با بیشترین جستجو در گوگل در دنیا:

  1. Hogwarts Legacy
  2. The Last of Us
  3. Connections
  4. Battlegrounds Mobile India
  5. Starfield
  6. Baldurs Gate 3
  7. スイカ ゲーム (یک بازی پازل ژاپنی که به نام های Suika Game و Watermelon Game هم شناخته می گردد)
  8. Diablo IV
  9. Atomic Heart
  10. Sons of the Forest

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 آذر 1402 بروزرسانی: 28 آذر 1402 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2405

به "بازی میراث هاگوارتز پرجستجوترین بازی گوگل در سال 2023 بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی میراث هاگوارتز پرجستجوترین بازی گوگل در سال 2023 بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید