این سری از گوشی های شیائومی در برابر آب مقاوم تر خواهند بود!

به گزارش آی تی گپ، شیائومی 15 ظاهراً با استاندارد IP69 در برابر آب مقاوم خواهد بود.

این سری از گوشی های شیائومی در برابر آب مقاوم تر خواهند بود!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، براساس گزارش دیجیاتو، انتظار می رود سری 15 شیائومی تا انتها امسال میلادی عرضه گردد. شایعات مختلفی درباره این گوشی وجود دارد که نشان دهنده قدرت بالای این گوشی ها است. آخرین مورد، مربوط به مقدار مقاومت این سری درمقابل گردوغبار و آب است.

به گزارش گیزموچاینا، ظاهراً هر دو گوشی شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو دارای استاندارد IP69 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب هستند. جهت یادآوری، سری شیائومی 14 با گواهی IP68 به بازار عرضه شد. همانطور که می توانید انتظار داشته باشید، IP69 محافظت بهتری از گوشی نسبت به IP68 ارائه می دهد. به طور خاص، رتبه IP69 به این معنی است که گوشی می تواند در برابر جریان قوی فشار آب و بخار مقاومت کند.

استاندارد IP69 بعلاوه تا حدی مشابه IP68 است، به این معنی که دستگاه های سری Xiaomi 15 باید تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب شیرین بدون هیچ مسئله ای دوام بیاورند. بااین حال، همان طور که گفتیم IP69 بیشتر برای دستگاه هایی استفاده می گردد که احتیاج به تمیزکردن مکرر و شدید دارند.

در خصوص سایر جنبه ها، این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 قدرت می گیرد. این چیپست در ماه اکتبر معرفی خواهد شد و انتظار می رود سری شیائومی 15 نیز در همان ماه عرضه گردد. طبق گزارشات، فراوری انبوه سری شیائومی 15 از ماه سپتامبر شروع خواهد شد.

مشخصات احتمالی شیائومی 15 پرو

مدل اولترا احتمالا در اوایل سال 2025 عرضه خواهد شد، بنابراین در ماه اکتبر دو مدل شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو عرضه خواهند شد. طبق گزارش ها، شیائومی 15 پرو یک دوربین تله فوتوی پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری خواهد داشت. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دارای یک دیافراگم فوق العاده بزرگ ثابت برای اطمینان از دریافت نور کافی و نتایج بهتر خواهد بود. برای تأمین انرژی، این گوشی ظاهراً به یک باتری 5400 میلی آمپرساعتی مجهز خواهد بود و از شارژ سیمی 100 واتی پشتیبانی می نماید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 تیر 1403 بروزرسانی: 17 تیر 1403 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2416

به "این سری از گوشی های شیائومی در برابر آب مقاوم تر خواهند بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این سری از گوشی های شیائومی در برابر آب مقاوم تر خواهند بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید