اینستاگرام از این پس اکانت هایی را برای آنفالو کردن پیشنهاد می دهد

به گزارش آی تی گپ، اینستاگرام روز گذشته قابلیت جدیدی را معرفی کرد که به کاربران اجازه می دهد راحت تر از گذشته فید خود را خلوت تر کنند. با این معینه، کاربرانی که پست ها و استوری های آن ها بیشترین حضور را در اکانت شما دارند، معین می شوند و همچنین فهرست اکانت هایی که تعامل چندانی با آن ها ندارید، می توانید مشاهده کنید.

اینستاگرام از این پس اکانت هایی را برای آنفالو کردن پیشنهاد می دهد

سخنگوی اینستاگرام در این رابطه می گوید: ما می خواهیم کاری کنیم که مدیریت اکانت هایی که در اینستاگرام دنبال می کنید به کار راحت تری بدل شود تا بنابراین آن ها به بهترین شکل ارتباطات و علایق فعلی شما را نشان بدهند. بنابراین اگر فکر می کنید تعداد اکانت هایی که دنبال می کنید بیش از حد افزایش پیدا کرده، این قابلیت به شما کمک می کند که بسیار راحت تر از گذشته اکانت هایی که ارتباط چندانی با آن ها ندارید و صرفا آن ها را دنبال می کنید، پیدا و آنفالو کنید.

برای بررسی این موضوع، در بخش پروفایل باید بر عدد مربوط به فالویینگ ها ضربه بزنید و سپس برای مشاهده فهرست اکانت هایی که محتوای تولید شده توسط آن ها بیشترین حضور را فید اصلی شما دارند، باید گزینه Most shown in feed را انتخاب کنید. از طرفی دیگر اگر می خواهید تعدادی را آنفالو کنید، باید بر گزینه Least interacted with ضربه بزنید تا بتوانید اکانت های موردنظر را مشاهده کنید.

طبق اعلام اینستاگرام، قابلیت مربوط به نمایش اکانت هایی که بیشترین و کمترین تعاملات را با آن ها دارید، به تدریح برای کاربران فعال می شود. البته طبق تجربیات قبلی، گوشی های اندرویدی معمولا دیرتر از آیفون و آیپد ویژگی های جدید اینستاگرام را دریافت می کنند.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 868

به "اینستاگرام از این پس اکانت هایی را برای آنفالو کردن پیشنهاد می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام از این پس اکانت هایی را برای آنفالو کردن پیشنهاد می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید