ایرپادز 3 به احتمال زیاد در رویداد 23 شهریور اپل معرفی می گردد

به گزارش آی تی گپ، مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، در جدیدترین گزارش خود اعلام نموده که ایرپادز 3 از طراحی مشابه با ایرپادز پرو بهره می برد و در جریان رویداد 23 شهریور اپل شاهد معرفی این هدفون بی سیم خواهیم بود.

ایرپادز 3 به احتمال زیاد در رویداد 23 شهریور اپل معرفی می گردد

این تحلیلگر دو سناریوی احتمالی را برای نحوه برخورد اپل با گجت های ایرپادز بعد از معرفی نسل سوم آن مطرح نموده است. در سناریوی نخست، آقای کو پیش ­بینی می­ کند که ایرپادز 3 با قیمت بالاتر نسبت به نسل قبلی راهی بازار می گردد و اپل همچنان به فراوری نسل دوم ادامه می دهد.

در سناریوی دوم، اپل قیمت نسل دوم ایرپادز را پایین می آورد و نسل سوم با قیمت 199 دلاری راهی بازار می گردد و جای آن را پر می نماید. در هر صورت، این تحلیلگر می گوید که اپل به فراوری نسل دوم ادامه می دهد تا کاربرانی که خواهان بهره گیری از آن هستند مسئله ای برای خرید نداشته باشند.

در رابطه با شباهت ظاهری ایرپادز 3 با ایرپادز پرو گزارش های متعددی منتشر شده ولی هنوز تعیین نیست که آیا مانند مدل های پرو از سری سیلیکونی بهره می برد یا نه. مدتی قبل تصاویر منتسب به ایرپادز 3 منتشر شدند که در آن ها خبری از سری سیلیکونی نبود. از طرف دیگر، رندرهای منتشر شده از آن، سری سیلیکونی را نشان می دهند.

در کنار نسل سوم ایرپادز، اپل در مراسم 23 شهریور از خانواده آیفون 13 و اپل واچ سری 7 هم رونمایی خواهد نمود که در خبرنگاران مگ به طور کامل این مراسم و اخبار مربوط به آن را پوشش خواهیم داد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1890

به "ایرپادز 3 به احتمال زیاد در رویداد 23 شهریور اپل معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرپادز 3 به احتمال زیاد در رویداد 23 شهریور اپل معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید