اولین ربات خدمات هتلداری دنیا معرفی گردید

به گزارش آی تی گپ، شرکت ال جی، اولین ربات خدمات هتلی دنیا به نام CLOi ServeBot را برای کسب گواهینامه UL 3300 برای عملکرد ایمن در محیط های تجاری پیچیده از جمله رستوران ها، فروشگاه های خرده فروشی و هتل ها معرفی نموده است.

اولین ربات خدمات هتلداری دنیا معرفی گردید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از انرژی مانیتور، این شرکت ادعا می نماید که CLOi ServeBot یک عملیات نیمه مستقل دارد و می تواند تا 30 کیلوگرم کالا را حمل کند. این ربات را می توان برای برنامه های مختلف برنامه ریزی کرد که می تواند تحویل دقیق چند نقطه ای را از رستوران های متراکم گرفته تا پذیرایی در هتل ها را امکان پذیر کند.

این ربات از چندین حسگر و فناوری برای عملکرد خود استفاده می نماید. این دستگاه دارای یک آشکارساز LiDAR، یک دوربین سه بعدی، یک سنسور Time of Flight (ToF) و یک سنسور ضربه گیر است که به آن امکان می دهد اجسام ثابت و متحرک را در مسیر خود تشخیص دهد و تنظیمات را در زمان واقعی برای جلوگیری از برخورد انجام دهد.

این ربات خدماتی شامل سه قفسه است که هر یک می توانند تا 22 پوند (10 کیلوگرم) را برای ظرفیت تحویل 30 کیلوگرم نگه دارند. هر قفسه مجهز به یک حسگر ToF است تا به ربات اطلاع دهد که چه زمانی یک مورد حذف شده است و می تواند به مقصد بعدی برود.

حسگر های ToF با مقدار گیری مدت زمانی که طول می کشد تا یک پالس نور به عقب بازتاب گردد، معین می نمایند که اجسام چقدر دور هستند و هم برای ناوبری و هم برای تشخیص اشغال قفسه مفید هستند. CLOi ServeBot دارای انیمیشن های کارتونی مانند چشم است که بر روی 9 دستگاه نصب شده در بالای دستگاه ارائه شده است.

با یاری صفحه نمایش لمسی 2 اینچی، اپراتور ها می توانند از صفحه لمسی برای تنظیم مکان های معین شده و انتخاب حالت های مختلف، علاوه بر اصلاح اعلان های صوتی و موسیقی پخش شده در پاسخ به تعامل با مشتری، استفاده نمایند. هنگامی که به WLAN کاربران متصل می گردد، CLOi ServeBot نظارت ابری را فعال می نماید تا کاربران بتوانند به روزرسانی های شرایط را دریافت نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2279

به "اولین ربات خدمات هتلداری دنیا معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین ربات خدمات هتلداری دنیا معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید