الزامات پروتکل های بهداشتی خوابگاه های علوم پزشکی تهران اعلام شد

به گزارش آی تی گپ، مرکز بهداشت و درمان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران پروتکل های بهداشتی حفظ سلامت دانشجویان را اعلام نمود.

الزامات پروتکل های بهداشتی خوابگاه های علوم پزشکی تهران اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز بهداشت و درمان دانشجویان دانشگاه در اطلاعیه ای بیان کرد: با توجه به بازگشایی مجدد فعالیت های آموزشی دانشگاه و حضور دانشجویان در خوابگاه ها و اماکن دانشجویی، ضروری است دانشجویان تمامی پروتکل های بهداشتی را به منظور حفظ سلامت خود و سایر افراد رعایت نمایند.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران توجه داشته باشند، باتوجه به بازگشایی مجدد فعالیت های آموزشی دانشگاه و حضور دانشجویان در خوابگاه ها و اماکن دانشجویی از خرداد ماه امسال، رعایت پروتکل های بهداشتی مورد تاکید الزامی است.

رعایت پروتکل های مربوط به بهداشت فردی نظیر پرهیز از دست دادن و روبوسی کردن، پرهیز از تجمعات غیر ضروری، شست و شوی مکرر دست ها و اندازه گیری منظم دمای بدن، عدم استعمال دخانیات، عدم استفاده از تلفن همراه در راهرو ها و مکان های عمومی خوابگاه، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اماکن عمومی خوابگاه و دانشکده­ ها از الزامات این پروتکل است.

با توجه به تاکید استفاده از ماسک در پروتکل های بهداشتی، مرکز بهداشت و درمان دانشجویان توزیع ماسک را به وسیله دانشکده ها و بین دانشجویانی که در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی در حال گذراندن دوره کارآموزی هستند، انجام خواهد داد.

سهمیه ماسک تا سرانجام خرداد ماه 99 در اختیار دانشکده ها قرار داده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1169

به "الزامات پروتکل های بهداشتی خوابگاه های علوم پزشکی تهران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزامات پروتکل های بهداشتی خوابگاه های علوم پزشکی تهران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید