از سرگیری تمرینات ورزشی در ایتالیا از نیمه اردیبهشت

به گزارش آی تی گپ، ورزشکاران ایتالیایی می توانند از چهارم می (15 اردیبهشت) به صورت انفرادی تمرین نمایند.

از سرگیری تمرینات ورزشی در ایتالیا از نیمه اردیبهشت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از بی ساکر، ایتالیا برای سرانجام دادن به قرنطینه وارد فاز جدیدی شد. جوزپه کونته، نخست وزیر این کشور خاطرنشان کرد که از چهارم می (15 اردیبهشت) ورزشکاران حرفه ای می توانند به صورت فردی تمرین نمایند.

بر این اساس، انتظار می رود که نخستین تمرینات تیم ها از دوشنبه هفته آینده آغاز گردد و در صورت خوب بودن شرایط، تمرین های گروهی از هجدهم می (29 اردیبهشت) انجام گردد.

کونته گفت: من فوتبال را دوست دارم و زندگی کردن بدون سری آ برایم عجیب بود، اما این اتفاق رخ داد. با این حال نخست وزیر ایتالیا به تاریخ از سرگیری بازی ها اشاره نکرد.

به نظر می رسد فراگیری کووید-19 در این کشور اروپایی به سرانجام رسیده است. کم کم باید منتظر آغاز سری آ بود. البته بازی ها بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

اظهارات کونته باعث شگفتی فدراسیون فوتبال ایتالیا شد. این سازمان تصور می کرد فوتبال در این کشور حداقل تا دوم آگوست متوقف خواهد بود.

از طرفی مردم ایتالیا از چهارم ماه می، می توانند به پارک ها دسترسی داشته باشند، با خانواده ها دیدار نمایند، در مراسم خاکسپاری شرکت نمایند و رستوران ها باز می شوند. هجدهم می درهای موزه ها و کتابخانه ها نیز باز می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1081

به "از سرگیری تمرینات ورزشی در ایتالیا از نیمه اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرگیری تمرینات ورزشی در ایتالیا از نیمه اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید