اخراج قریب الوقوع ستاره مطرح از پرسپولیس ، باشگاه پرسپولیس با دردسر جدیدی روبرو خواهد شد

به گزارش آی تی گپ، مهاجم برزیلی پرسپولیس نیز برخلاف پیش بینی های اولیه مهاجم گلزن و تأثیرگذاری نشان نداده است.

اخراج قریب الوقوع ستاره مطرح از پرسپولیس ، باشگاه پرسپولیس با دردسر جدیدی روبرو خواهد شد

به گزارش خبرنگاران، خبرورزشی نوشت: تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پیروز به پیروزی یک بر صفر مقابل مس رفسنجان شد که لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی خود را به علت محرومیت در اختیار نداشت. پریرا در جریان بازی با سپاهان اصفهان با کارت قرمز داور روبرو شد تا ملاقات پیشین پرسپولیس را از دست بدهد. او که در جابجایی زمستانی به پرسپولیس آمد تا به امروز پیروز به گلزنی با پیراهن این تیم نشده است.

اخراج او در جریان بازی با سپاهان تأثیر زیادی در باخت یک بر صفر سرخپوشان مقابل صدرنشین فعلی لیگ برتر داشت تا فاصله پرسپولیس با زردپوشان به چهار امتیاز برسد. عملکرد ضعیف پریرا در چند بازی اخیر این تیم با هشدار یحیی گل محمدی به این بازیکن در جریان تمرینات شده است. گل محمدی از پریرا خواسته تا تمرکز کامل روی بازی های تیم داشته باشد و با پرهیز از خشونت با محرومیت دوباره روبرو نگردد.

پریرا در حالی به خدمت پرسپولیس آمد که قرار بود مشکل گلزنی این تیم را حل نماید اما پرسپولیس همچنان از کمبود گلزن در ترکیب خود رنج می برد تا گئورگی گولسیانی بار دیگر برای این تیم از روی نقطه پنالتی گلزنی کند و باعث کسب سه امتیاز پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گردد. آن طور که از شواهد و قرائن پیداست لئاندرو پریرا نمی تواند مسائل خط حمله پرسپولیس را حل نماید و از لحاظ فنی و کیفی فاصله آشکاری با یورگن لوکادیا دارد.

درهمین راستا شنیدیم این احتمال وجود دارد با ادامه روند کنونی و ضعف مفرط لئاندرو پریرا در گلزنی و عدم تأثیرگذاری این بازیکن، باشگاه پرسپولیس عذر او را بخواهد. این امر البته منوط به توافق دو طرف است. براساس اخبار واصله قرارداد فی مابین لئاندرو پریرا و باشگاه پرسپولیس، یک سال و نیمه و به ارزش 900 هزار دلار است. از قرار معلوم 300 هزار دلار این مبلغ مربوط به نیم فصل دوم فصل جاری است و 600 هزار دلار آن نیز به لیگ بیست و سوم مربوط می گردد. اگر پریرا راضی به فسخ قرارداد خودش نگردد و به صورت قانونی با پرسپولیس توافق نکند آن گاه باشگاه ایرانی با دردسر جدیدی روبرو خواهد شد.

البته برترین راه حل برای حل این مشکل خودخواسته، درخشش لئاندرو پریرا در ادامه فصل جاری است که به نظر نمی رسد خیلی بتوان به آن امیدوار بود!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 فروردین 1402 بروزرسانی: 16 فروردین 1402 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2329

به "اخراج قریب الوقوع ستاره مطرح از پرسپولیس ، باشگاه پرسپولیس با دردسر جدیدی روبرو خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج قریب الوقوع ستاره مطرح از پرسپولیس ، باشگاه پرسپولیس با دردسر جدیدی روبرو خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید