آمار عجیب استقلال در لیگ و جام حذفی؛ 11 گل در 11 بازی!

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در نخستین ملاقات خود در جام حذفی این فصل به دشواری و در ضربات پنالتی از سد تیم نود ارومیه عبور کرد و جریان این بازی به حدی برای طرفداران این تیم ناراضی کننده بود که مجیدی در اولین واکنش خود بعد از این بازی عذرخواهی کرد.

آمار عجیب استقلال در لیگ و جام حذفی؛ 11 گل در 11 بازی!

آبی پوشان در لیگ برتر هم در حالی با 22 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند که کیفیت بازی های این تیم در لیگ برتر هم چندان راضی نماینده نبود و بعضاً انتقاداتی بر نحوه عملکرد این تیم مقابل تیم های دیگر وجود داشت.

شاگردان فرهاد مجیدی در لیگ برتر 6 پیروزی دارند که یکی از آنها با رای کمیته انضباطی لحاظ شده و 3 گل از 13 گل زده این تیم هم با رای انضباطی ملاقات مقابل گل گهر است تا عملاً آنها از 10 بازی در لیگ برتر دارای 10 گل زده و با احتساب جام حذفی در 11 بازی 11 گل زده باشند که این آماری عجیب برای تیمی مثل استقلال است.

آبی پوشان در این فصل تنها در یک مسابقه بیش از یک بار پیروز به گلزنی شده اند که آن هم به هفته نهم لیگ برتر و ملاقات مقابل پیکان باز می شود که با پیروزی 3 بر صفر به سود آبی پوشان به خاتمه رسید. در مقابل این مسابقه، استقلالی ها در هفته های پنجم مقابل نساجی، ششم مقابل گل گهر (در جریان بازی و نه در احکام انضباطی) و هشتم مقابل پرسپولیس پیروز به گلزنی نشده اند.

استقلال که در این فصل با تنها 2 گل خورده در 10 هفته گذشته از لیگ برتر یکی از برترین خطوط دفاعی را در اختیار دارد تا امتیازات خوبی در 10 بازی گذشته جمع آوری نموده و به لطف آن در رده دوم جدول قرار بگیرد؛ با این حال در فاز تهاجمی با مشکلاتی روبرو است و آمار گل های زده این تیم به وضوح این موضوع را نشان می دهد.

با وجود اینکه مجیدی از استحکام خط دفاعی اش به نیکی یاد می نماید و (به درستی) معتقد است برای قهرمان شدن باید کم گل خورد، اما بدیهی است که کم گل زدن هم برای تیمی که داعیه قهرمانی دارد نقطه ضعف به شمار میرود و کادر فنی آبی پوشان قبل از آنکه فرصت ها را از دست بدهند باید این نقطه ضعف تیمشان را به نقطه قوت تبدیل نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2067

به "آمار عجیب استقلال در لیگ و جام حذفی؛ 11 گل در 11 بازی!" امتیاز دهید

1 کاربر به "آمار عجیب استقلال در لیگ و جام حذفی؛ 11 گل در 11 بازی!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار عجیب استقلال در لیگ و جام حذفی؛ 11 گل در 11 بازی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید