آلمان از آتن خواست مواضع خود در قبال اروپا را آشکارا بیان کند

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران: وزیر دارایی آلمان از دولت جدید یونان خواست که برنامه های کمکی و ریاضتی فعلی را دنبال نموده و به صورت شفاف اعلام کند که چگونه می خواهد به راه خود ادامه دهد.

آلمان از آتن خواست مواضع خود در قبال اروپا را آشکارا بیان کند

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت آلمان، وولفگانگ شایبله وزیر دارایی آلمان از دولت یونان خواست که برنامه های کمکی فعلی را دنبال و تکمیل کند. اگر یونان نخواهد این راه را دنبال کند هیچ بسته کمکی جدیدی وجود نخواهد داشت.

قبل از برگزاری نشست گروه یورو درباره بحران اوکراین، وزیر دارایی آلمان از دولت یونان خواست که اظهارات شفافی را درباره چگونگی ادامه راه ارائه دهد. اظهارات عمومی بیشتر گیج کننده است.

وی که بعد از دیدار وزرای دارایی گروه بیست روز سه شنبه در استانبول سخن می گفت درباره عواقب خروج و کناره گیری یونان از برنامه های ریاضتی و کمکی کنونی گفت: ما هرگز این برنامه ها را تحمیل ننموده ایم. اصلا مسئله ای نیست. بعد از آن همه چیز تمام می گردد.

شایبله همچنین گزارشات مبنی بر اینکه کمیسیون اتحادیه اروپا به یونان شش ماه زمان برای توافق و کنار آمدن با طلبکاران داده است را رد نموده و آن را نادرست ارزیابی کرد.

وی با تاکید بر اینکه شرایط در یونان فوق العاده سخت است گفت: هیچ کس در خارج از یونان در ایجاد چنین شرایطی مقصر نیست.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 422

به "آلمان از آتن خواست مواضع خود در قبال اروپا را آشکارا بیان کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان از آتن خواست مواضع خود در قبال اروپا را آشکارا بیان کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید