6 نکته از جام خیریه انگلیس و رجزخوانی توپچی ها برای مدعیان فوتبال جزیره

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران: آرسنال با شکست قاطعانه منچسترسیتی در جام خیریه انگلیس، آمادگی خود را برای شروعی مقتدرانه در لیگ برتر به رخ رقبایش کشید.

6 نکته از جام خیریه انگلیس و رجزخوانی توپچی ها برای مدعیان فوتبال جزیره

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، پیروزی 3 بر صفر آرسنال برابر منچسترسیتی در دیدار جام خیریه (سوپرجام) انگلیس، نکات قابل توجهی داشت که آنها را در زیر مرور می کنیم:

1- الکسیس سانچس در 45 دقیقه ای که در میدان حضور داشت نشان داد در ادامه دیدارهای فصل می تواند به خط حمله توپچی ها سرعت، قدرت و کیفیت بدهد. او که به جای یحیی سانوگو به میدان رفت و اولین بازی رسمی اش را برای آرسنال انجام داد، زمینه ساز گل دوم توپچی های لندن شد که توسط آرون رمزی به ثمر رسید.

2- جانشینان وینسنت کمپانی، باکاری سانیا و فرناندینیو پیش چشم آنها به دردسر افتادند. فرناندو در خط میانی مجبور شد بیش از حد معمول بدود و این در حالی بود که خط دفاعی آبی پوشان شهر منچستر، متشکل از گائل کلیشی در سمت راست، ددریک بویاتا، ماتیا ناستاسیچ و آلکساندر کولاروف از هم پاشیده بود.

3- با وجود مصدومیت شدیدی که او را در فصل گذشته خانه نشین کرد، آرون رمزی نشان داد با همان فرمی است که در فصل گذشته 16 گل به ثمر رساند. رمزی در ومبلی استارت هایی سرعتی به سوی محوطه جریمه حریف داشت و ضربات آخرش را با دقت می زد تا نشان دهد این دو فاکتور به تدریج دارد به ویژگی شاخص بازی او تبدیل می گردد. بازی او خاطرات روزهای اوج دوران بازیگری فرانک لمپارد را در چلسی تداعی می کرد.

4- تصور می شد صندلی جو هارت، دروازه بان شماره یک تیم ملی انگلیس در ترکیب اصلی منچسترسیتی برای بازی هفته آینده برابر نیوکاسل در لیگ برتر به مخاطره خواهد افتاد. مانوئل پیگرینی، مربی شیلیایی منچستری ها در بازی برابر آرسنال برخلاف همواره این بار به ویلی کابایرو میدان داد تا جو هارت از بابت از دست دادن صندلیش در ترکیب اصلی احساس خطر کند، هرچند با نمایش ضعیفی که کابایرو ارائه کرد، قطعاً هارت دوباره به سنگربان شماره یک آقای مهندس برای حفاظت از دروازه مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر تبدیل خواهد شد.

5- اولیویه ژیرو نشان داد افت عملکردش در ترکیب تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2014 مقطعی بوده است. در حضور ستارگان هجومی امثال الکسیس سانچس، تئو والکات و مسعوت اوزیل ترکیب آرسنال، ژیرو کار سختی در رقابت برای رخنه به ترکیب اصلی توپچی ها دارد هرچند او برابر من سیتی قدرت تمام کنندگی اش را به رخ کشید تا شانس خود را برای حضور منظم در بازی های آرسنال در فصل پیش رو افزایش دهد.

6- هوادران آرسنال از افزایش شانس قهرمانی تیم شان در این فصل از رقابت های لیگ برتر به وجد آمده اند که البته طبیعی است. آرسنال با نمایشی که برابر شاگردان مانوئل پیگرینی ارائه کرد، یک حقیقت را به همه ثابت کرد؛ اینکه اگر لشکر توپچی ها همچون فصول گذشته به معضل مصدومیت دچار نگردد، می توان روی این تیم مانند منچسترسیتی، چلسی، لیورپول و حتی منچستریونایتد به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی حساب کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 665

به "6 نکته از جام خیریه انگلیس و رجزخوانی توپچی ها برای مدعیان فوتبال جزیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 نکته از جام خیریه انگلیس و رجزخوانی توپچی ها برای مدعیان فوتبال جزیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید