194 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جهت سرویس دهی به مدارس اختصاص یافت

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، امیر جمشید نژاد اظهارداشت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در آستانه بازگشایی مدارس تمهیدات لازم را برای رفاه حال دانش آموزان صورت داده است.

194 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جهت سرویس دهی به مدارس اختصاص یافت

وی اضافه کرد: این سازمان هر سال در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها به منظور ارائه خدمت رسانی شایسته و رفاه حال دانش آموزان و دانشجویان تمهیدات و برنامه ریزی های لازم را انجام می دهد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج ادامه داد: در راستای ساماندهی سرویس مدارس جلسات متعددی با همکاری فرمانداری، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار گردیده است.

جمشید نژاد از اختصاص 194 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جهت سرویس دهی به مدارس و دانشگاه ها خبرداد و یادآور شد: 171 دستگاه مینی بوس و 23 دستگاه اتوبوس در قالب 12 شرکت آمادگی خدمت رسانی به دانش آموزان و دانشجویان را دارند.

وی در ادامه گفت: سرویس های مدارس ملزم به انجام تعمیرات و تعویض جایگاه های آسیب دیده، برطرف نقص فنی و شستشو و تنظیف خودروی خود هستند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج با بیان اینکه تعداد 100 آژانس تاکسی تلفنی و 10 آژانس بانوان هم آماده اخذ قرارداد جهت سرویس دهی به مدارس هستند، اظهارداشت: براساس مصوبه های اخذ گردیده سال جاری نرخ کرایه سرویس مدارس نیز 15 درصد افزایش یافته است.

جمشید نژاد اضافه کرد: ناوگان تاکسی رانی نیز علاوه بر اینکه از ابتدای مهر ماه با تمام ظرفیت آماده خدمت رسانی و جابجایی شهروندان هستند براساس تقاضای مدیران مدارس می توانند در سرویس دهی به مدارس و دانش آموزان فعالیت نمایند.

وی یادآور شد: امیدواریم با برنامه ریزی و تمهیدات انجام شده بتوانیم خدمات رسانی مناسب به دانش آموزان و دانشجویان ارائه کنیم تا سال تحصیلی جدید را با خاطره ای خوب شروع نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 88

به "194 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جهت سرویس دهی به مدارس اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "194 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جهت سرویس دهی به مدارس اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید