1014 نویسنده با 1630 داستان رقابت ادبی می کنند

به گزارش آی تی گپ، دبیر هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه استقبال شرکت کنندگان در این دوره بسیار عالی بود، گفت: شرکت بیش از یک هزار نفر با 1630 داستان در این دوره علاوه بر اینکه انگیزه ما را دوچندان کرده، کارمان را نیز بسیار سخت تر کرده است.

1014 نویسنده با 1630 داستان رقابت ادبی می کنند

محمد بادپر با بیان اینکه سلامت جشنواره و دوری از هرگونه اعمال نظر شخصی بوسیله برگزارکنندگان نارنج مهم ترین اصل در این جایزه ادبی است افزود: در این هفت دوره، خود داستان تنها و مهمترین ملاک انتخاب ما بوده است.

وی با اعلام اینکه در این دوره نیز علاوه بر شرکت نویسندگانی از تمام استان های کشور، نویسندگان فارسی زبان مقیم در 15 کشور؛ افغانستان، امارات متحده عربی، قطر، ترکیه، هلند، بلژیک، سوئد، اتریش، مالزی، انگلیس، آلمان، ایتالیا، چک، کانادا و امریکا نیز برای ما داستان ارسال کرده اند، افزود: خوشحالیم که جایزه ادبی نارنج علی رغم حمایت بوسیله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و جهرم و مسئولان محترم شهرستان، هم چنان مستقل بودن خود را حفظ کرده است.

دبیر این دوسالانه با بیان اینکه شرکت کنندگان با مراجعه به پایگاه اینترنتی داستان نارنج می توانند نسبت به مشاهده اسامی خود که در این سایت قرار داده شد اقدام کنند عنوان کرد: شهرهای تهران با 261، شیراز با 58، اصفهان با 45، مشهد با 37، کرج با 29 و جهرم با 26 نفر به ترتیب بیشترین تعداد شرکت کننده در این دوره را به خود اختصاص دادند.

بادپر زمان اعلام نتایج مرحله اول داوری را اول آبان ماه اعلام و یادآور شد: برگزیدگان نهایی نیز در اختتامیه هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج که اواخر آذرماه در تالار فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم برگزار می شود معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگاران، هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج به وسیله انجمن اهل قلم شهرستان جهرم، کارگاه داستان باران، موسسه فرهنگی هنری نارنج و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم و سایر مسئولین و نهادهای شهرستان جهرم برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 730

به "1014 نویسنده با 1630 داستان رقابت ادبی می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1014 نویسنده با 1630 داستان رقابت ادبی می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید