کسب و کاری برای ارائه راه چاره های دیجیتال و خلاقانه به سازمان ها ، قدمی به سمت همگامی با تحول دیجیتال

به گزارش آی تی گپ، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک رایبد ایرانیان اظهار داشت که این کسب و کار با طراحی و ارائه راه حل های دیجیتال و خلاقانه به سازمان ها یاری می نماید تا با تحول دیجیتال همراستا و همسو باشند.

کسب و کاری برای ارائه راه چاره های دیجیتال و خلاقانه به سازمان ها ، قدمی به سمت همگامی با تحول دیجیتال

حمیدرضا ترابیان، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک رایبد ایرانیان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره راه اندازی و فعالیت این شرکت گفت: سال 1398 به یاری افرادی که در حوزه پرداخت و تجارت الکترونیک فعالیت می کردند، شرکت ما شکل گرفت. هدف ما در این شرکت ارائه راهکارهای دیجیتال به شرکت ها و سازمان هایی است که از طریق این راهکارها بتوانند کسب وکار خودشان را ارتقا و رونق دهند.

ترابیان اعلام کرد: ایده شکل گیری این شرکت از آنجایی شکل گرفت که طی فعالیت در سازمان های بزرگ به موضوعات و چالش های بزرگی برخورد کردیم و علیرغم آنکه برای برطرف آنها ایده داشتیم اما متاسفانه به واسطه فضای بروکراتیک حاکم در سازمان و فرآیند کند تصمیم گیری بسیاری از ایده ها به نتیجه نمی رسید، لذا تصمیم گرفتیم در یک محیط استارتاپی و چابک شرکت رایبد ایرانیان را تاسیس کنیم و بتوانیم ایده ها را به مرحله طراحی و پیاده سازی برسانیم.

وی مطرح نمود: محصول اول ما به نام آوین در حوزه مدیریت خدمات میدانی طراحی و پیاده سازی شده است، مخاطبان این محصول سازمان هایی هستند که به واسطه کسب و کارشان باید یکسری خدمات را به صورت حضوری در محل مشتری ارائه نمایند. این سازمان ها معمولا با چالش مدیریت خدمات و تکنسین های ارائه نماینده این خدمات روبه رو هستند. لذا بر پایه مطالعات انجام گرفته محصول آوین طراحی شد که سازمان ها به یاری آن می توانند خدمات خود را تعریف و برنامه ریزی نمایند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته توانستیم برای محصول آوین مجوز دانش بنیانی را از معاونت علمی و فناری اخذ کنیم، گفت: محصول دوم ما به نام لامپ در حوزه پرداخت الکترونیک و تجارت الکترونیک با هدف ارائه تنوعی از راهکارهای پرداخت، باشگاه مشتریان اختصاصی، لیست دیجیتال، فروشگاه آنلاین به فروشندگان طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک رایبد ایرانیان گفت: در این شرکت همیشه کوشش می کنیم با طراحی و ارائه راهکارهای دیجیتال و خلاقانه به سازمان ها و کسب وکارها یاری کنیم که با تحول دیجیتال همراستا و همسو باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2149

به "کسب و کاری برای ارائه راه چاره های دیجیتال و خلاقانه به سازمان ها ، قدمی به سمت همگامی با تحول دیجیتال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب و کاری برای ارائه راه چاره های دیجیتال و خلاقانه به سازمان ها ، قدمی به سمت همگامی با تحول دیجیتال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید