کرونا انتخاب مدیر فنی کشتی فرنگی را منتفی کرد

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران، کناره گیری حسن رنگرز از مدیریت تیم ملی کشتی فرنگی و سخنگویی فدراسیون و رفتن او به وزارت ورزش باعث شد مسئولیت سنگین و حساسی در تیم ملی فعلا بدون گزینه باقی بماند.

کرونا انتخاب مدیر فنی کشتی فرنگی را منتفی کرد

اوایل امسال و بعد از گذشت چند روز از کناره گیری حسن رنگرز، متولیان فدراسیون کشتی بلافاصله محمد ابراهیم امامی را به عنوان سخنگوی فدراسیون انتخاب کردند، اما بر خلاف انتظار همچنان خبری از معرفی مدیرفنی جدید تیم ملی کشتی فرنگی نشد. البته بعضی مسئولان فدراسیون در همان زمان اعلام کردند این موضوع در حال آنالیز و اقدام است و بزودی جانشین حسن رنگرز در کادر فنی تیم ملی نیز انتخاب و معرفی خواهد شد.

اما با توجه به اظهارات اخیر محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی گویا این موضوع فعلا منتفی است و جانشین حسن رنگرز و همکار محمد بنا در کادر فنی تیم ملی به این زودی انتخاب و معرفی نخواهد شد. نکته جالب توجه آنکه دلیل تاخیر در معرفی مدیرفنی جدید تیم ملی کشتی فرنگی به گفته سخنگوی فدراسیون نیز شیوع بیماری کرونا و لغو تمامی اردوها و مسابقات کشتی تا تیرماه سالجاری خوانده شده است.

البته از گوشه و کنار محافل کشتی خبر می رسد گماردن فردی به عنوان مدیرفنی در کنار محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی با اختیارات تام، کار بسیار حساسی است که فدراسیون کشتی قصد ندارد فعلا با عجله در این خصوص تصمیم گیری و اقدام کند.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای حضور در بازیهای المپیک توکیو با ترکیبی شش نفره و کامل، همچنان احتیاج به کسب 3 سهمیه دیگر دارد که این خواسته باید در رقابتهای گزینشی المپیک محقق گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1089

به "کرونا انتخاب مدیر فنی کشتی فرنگی را منتفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا انتخاب مدیر فنی کشتی فرنگی را منتفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید