کدام روی استقلال برابر ذوب آهن به نمایش در می آید؟

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران، اگر بگوییم چهره ای که در آسیا از استقلال دیده شد با چهره ای که قبل از حضور این تیم در جده در رقابتهای لیگ برتر از این تیم دیده می شد کاملاً متفاوت بود، ادعای اشتباهی نیست و حتی در این ادعا اغراق هم نشده است.

کدام روی استقلال برابر ذوب آهن به نمایش در می آید؟

آبی پوشان در حالی در جده تیمی جسور، خوش آهنگ و تهاجمی بودند و بازی های روان و تماشاگر پسندی را ارائه دادند که در لیگ برتر ارائه گر بازی های کم تحرک، کم گل و نه چندان زیبایی بودند که حتی طرفداران شان هم با انگیزه و رغبت ملاقاتهای آنها را دنبال نمی کردند.

حتی آمار هم این ادعا را تایید می نماید؛ آبی پوشان در 19 بازی خود در لیگ برتر 12 گل خورده و 22 گل زده اند. آنها در دفاع سومین تیم برتر هستند و در حمله شرایط مناسبی ندارند. به طور میانگین در هر 142 دقیقه یک گل خورده و در در هر 78 دقیقه یک گل زده اند. در بازی هایی که استقلال یک طرف آن بوده کلاً 34 گل رد و بدل شده و به طور میانگین در هر بازی این تیم مجموع گل های رد و بدل شده، 1/78 است و یا به عبارتی در هر 50 دقیقه از بازی های این تیم، یک گل رد و بدل شده است.

این در حالی است که آبی پوشان در جده و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 6 بار به میدان رفتند و در این 6 بازی 14 بار پیروز به گلزنی شده و 8 بار هم دروازه شان باز شد. با اینکه خط دفاعی آنها در آسیا استحکام لیگ برتر را نداشت و در زمره بهترین ها قرار نگرفت، اما در عوض آنها در حمله حرف اول را زدند و بهترین آمار را در آسیا به جا گذاشتند.

شاگردان مجیدی در آسیا هر 38/5 دقیقه یک گل زدند و به ازای هر 67/5 دقیقه نیز یک بار دروازه شان باز شد؛ در مجموع نیز به ازای هر 24/5 دقیقه بازی که آنها یک سوی آن بودند، یک گل رد و بدل شد که این حاصل جسارت آبیها در آسیا و به نمایش گذاشتن بازی های تماشاگر پسند بود.

آبی پوشان حالا آسیا را پشت سر گذاشته و علیرغم خستگی فراوان ناچارند از امشب بار دیگر در لیگ برتر به میدان بفرایند. طرفداران، پیشکسوتان و کارشناسان منتظرند تا ملاقات امشب این تیم را مشاهده نمایند و ببینند شاگردان مجیدی در این بازی با کدام روی خود در میدان حاضر می شوند. آیا آنها ادامه فرایند آسیایی شان را در لیگ برتر به نمایش خواهند گذاشت یا بار دیگر با همان شکلی که قبل از آسیا در رقابتهای داخلی به میدان می رفتند، ملاقاتهای خود را دنبال می نمایند.

ملاقاتی که امشب و از ساعت 22:15 در استادیوم آزادی بین دو تیم استقلال و ذوب آهن برگزار می گردد می تواند پاسخ این سئوال را بدهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1734

به "کدام روی استقلال برابر ذوب آهن به نمایش در می آید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام روی استقلال برابر ذوب آهن به نمایش در می آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید