کاپیتان آمریکا همچنان دلتنگ آیفون 6S و دکمه هوم آن است

به گزارش آی تی گپ، طرفداران دکمه هوم آیفون ظاهراً می توانند روی کریس ایوانز، بازیگر معروف آمریکایی نقش کاپیتان آمریکا در چندین فیلم از دنیای سینمایی مارول به عنوان یک طرفدار بسیار متعصب این دکمه معروف حساب ویژه ای باز نمایند. او که اوایل این ماه با انتشار پستی در توییتر و اینستاگرام نشان داد که گوشی هوشمند جدیدی خریداری نموده و با آیفون 6S خود خداحافظی می نماید، اکنون پس از گذشت چند هفته طی مصاحبه ای اعلام نموده که همچنان آیفون 6S قدیمی خود و دکمه آن را به گوشی جدیش ترجیح می دهد.

کاپیتان آمریکا همچنان دلتنگ آیفون 6S و دکمه هوم آن است

این موضوع در مصاحبه ای با کریس ایوانز در حین انجام یک گفت وگوی مطبوعاتی برای فیلم 200 میلیون دلاری نتفلیکس، به کارگردانی برادران روسو مطرح شد. ایوانز تنها کسی نیست که هنوز طراحی دکمه هوم را نسبت به طراحی حال حاضر آیفون ها را می پسندد، زیرا دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا نیز پیش تر از علاقه خود به این دکمه خبر داده بود. باید خاطر نشان کنیم که که اپل دکمه هوم آیفون 6S را با یک دایره ثابت در آیفون 7 عوض کرد و در نهایت از آیفون X به بعد کاملاً از طراحی آیفون ها کنار گذاشته شد.

نکته دیگری که کریس ایوانز در خصوص گوشی هوشمند تازه خود به آن اشاره نموده، مقوله سنگینی آن است. برخلاف بسیاری از کاربران که گوشی هوشمند خود را با کف دست نگه می دارند، اما این بازیگر گوشی را روی انگشت کوچک خود نگه می دارد و از سنگینی آن بسیار گله مند است. به گفته او حتی آیفون SE (2022) که اخیراً معرفی گردیده نیز، همین مشکل را دارد.

طبق گزارش منتشر شده، گوشی هوشمند تازه ایوانز یک آیفون 12 است و تصاویر دوربین هایش نشان می دهند که این گوشی قطعا یک مدل پرو است نه آیفون 13 پرو که در گزارش قبلی به آن اشاره شد. در این مصاحبه علت اینکه چرا کاپیتان آمریکا به سراغ سری آیفون 12 رفته، اشاره نشده است. باید خاطر نشان کنیم که اپل سری 12 آیفون را پاییز گذشته از خط فراوری خود حذف کرد، اما هنوز در بسیاری از فروشگاه های اپل به آسانی در دسترس است.

به نظر نمی رسد که اپل قصدی برای بازگرداندن دکمه محبوب هوم داشته باشد. بعضی از کاربران آیفون ممکن است برای برطرف دلتنگیشان نسبت به دکمه هوم، از AssistiveTouch برای اضافه کردن یک دکمه هوم مجازی مبتنی بر نرم افزار استفاده نمایند که می توانند آن را در هر نقطه از صفحه نمایش قرار دهند. این بازیگر معروف آمریکایی، به هیچ عنوان از داشتن یک گوشی قدیمی مثل آیفون 6S ناراحت نبوده، زیرا این گوشی هوشمند به گفته بسیاری از تحلیلگران برترین گوشی هوشمندی است که اپل تا به حال ساخته است. باید یادآوری کنیم که این گوشی هوشمند به مدت هفت سال به روزرسانی های نرم افزاری غول فناوری آمریکا را دریافت نموده است.

این گوشی هوشمند در سال 1394 به کاربران اپل معرفی گردید. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی این گوشی قادر است تا به صورت 4K نیز فیلم برداری کند. اپل از چیپست A9 خود در این گوشی هوشمند بهره برده که نسل سوم از پردازنده های 64 بیتی به شمار میرود. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی با قیمت 200 دلار به کاربران عرضه شد و از فناوری شارژ بی سیم نیز پشتیبانی نمی کند.

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2205

به "کاپیتان آمریکا همچنان دلتنگ آیفون 6S و دکمه هوم آن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان آمریکا همچنان دلتنگ آیفون 6S و دکمه هوم آن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید