چرا پروازهای خارجی هواپیمایی آتا تعلیق شد؟

به گزارش آی تی گپ، بر اساس آیین نامه تازه حقوق مسافر تاخیر پی در پی در انجام پروازهای هر یک از شرکت های هواپیمایی، منجر به تعلیق و لغو مجوز پروازها تا زمان برقراری نظم مجدد خواهد شد.

چرا پروازهای خارجی هواپیمایی آتا تعلیق شد؟

به گزارش ایرنا، سازمان هواپیمایی کشوری امسال با هدف کنترل تاخیرهای نوروزی ایرلاین ها و همچنین با توجه به پیگیری ها و دغدغه های وزیر راه وشهرسازی، ستاد تسهیل سفرهای هوایی نوروز 1402 را برای نخستین بار در سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل داد و روز گذشته اظهار داشت که تاخیر پروازهای نوروری تا 80 درصد کاهش یافته است.

در این ستاد عوامل نظارتی و اجرایی از سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی و نمایندگان شرکت های هواپیمایی با رصد 24 ساعته فعالیت های مربوط به سفرهای هوایی و خدمات رسانی به مردم را پایش خواهند کرد و برای شرکت های هواپیمایی متاخر نیز تصمیم گیری خواهد شد.

به همین خاطر امروز حسن خوشخو معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در فضای مجازی اظهار داشت که به دلیل تاخیرات طولانی مدت، بی نظمی در انجام پروازها و دریافت شکایت های گسترده مردمی مبنی بر عدم رعایت حقوق مسافران، از تاریخ 15 فروردین همه پروازهای بین المللی شرکت آتا تعلیق خواهد شد.

وی در این پیام تویتیری نوشت: برقراری مجدد این پروازها منوط به ایجاد نظم در برنامه های پروازی و کسب رضایت مردم است.

به گزارش ایرنا ، بر اساس آیین نامه نو حقوق مسافر که در سال گذشته بعد از اصلاح، به شرکت های هواپیمایی ابلاغ شد، تاخیرات پی در پی موجب تعلیق پروازهای شرکت های هواپیمایی خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 فروردین 1402 بروزرسانی: 8 فروردین 1402 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2327

به "چرا پروازهای خارجی هواپیمایی آتا تعلیق شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پروازهای خارجی هواپیمایی آتا تعلیق شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید