پیرلو: با اشتباهات مان کار را برای خودمان سخت نموده ایم، از مدت ها پیش می دانستم بوفون می رود

به گزارش آی تی گپ، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از پیروزی مردانش در خانه ساسولو اعتراف کرد که کار یووه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا سخت شده است.

پیرلو: با اشتباهات مان کار را برای خودمان سخت نموده ایم، از مدت ها پیش می دانستم بوفون می رود

به گزارش خبرنگاران، آندره آ پیرلو پس از برد 3 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) یوونتوس در خانه ساسولو در هفته سی و ششم سری A گفت: حالا می توانیم کمی نفس بکشیم و بعد برای دو بازی آخرمان آماده شویم. برگشتن به جهت کسب پیروزی بعد از آن باخت (باخت خانگی سه بر صفر یکشنبه شب برابر میلان) آسان نبود به خصوص که حریف مان ساسولو بود. ما برای این بازی آماده شده بودیم و تصمیم گرفتیم که عقب بنشینیم و منتظر حملات ساسولو بمانیم. با کم کردن فاصله میان خطوط مان به آنها اجازه پیدا کردن فضا ندادیم. من از دو بال سرعتی مانند کیه زا و کولوسفسکی برای حمله به فضاهای خالی زمین حریف استفاده کردم و جواب هم گرفتم. در فوتبال این قهرمانان هستند که تفاوت ها را رقم می زنند و ما هم در تیم مان کلی از این قهرمان ها داریم. برای ما بالا دریافت سرهای مان آسان نبود اما این کار را کردیم و حالا اینجا هستیم. هنوز زنده ایم و ضربه می زنیم و تا آخر می جنگیم.

یوونتوس با این پیروزی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار شد اما با توجه به پیروزی میلان و آتالانتا کارش گره خورد. در صورتی که میلان و آتالانتا بازی های بعدی خود را هم ببرند، به دلیل کسب نتایج بهتر در بازی های رودررو نسبت به یوونتوس سهمیه خواهند گرفت و در آن صورت یوونتوس و ناپولی برای تنها سهمیه باقی مانده خواهند جنگید.

پیرلو گفت: ما کاملاً مطلع هستیم که سرنوشت مان دیگر در دست خودمان نیست اما الان دیگر فایده ای ندارد که به گذشته نگاه کنیم و حسرت بخوریم. در طول فصل بارها پیش آمد که گاردمان را پایین آوردیم و با صد درصد توان مان بازی نکردیم. شاید فکر می کردیم همین که پیراهن یوونتوس را می پوشیم کافی است که پیروزی مان تضمین گردد. متأسفانه اینطور نبود. در فوتبال مدرن شما باید با رویکردی یکسان برابر تمام رقبا بازی کنید، با عطش و انگیزه یکسان وگرنه به جایی نمی رسید. ما در این فصل با ارتکاب اشتباهات فراوان کار را برای خودمان سخت نموده ایم. پس بعد از این باید در هر دقیقه از بازی های باقی مانده مان نهایت تمرکز را داشته باشیم. در این بازی هم یکی دیگر از آن اشتباهات را انجام دادیم که آن دادن یک پنالتی مفت به حریف به خاطر لو دادن آسان توپ در یک سوم دفاعی مان بود.

جان لوئیجی بوفون سنگربان 43 ساله یوونتوسی ها اعلام نموده که در خاتمه فصل از این تیم جدا می گردد. پیرلو در این باره هم گفت: از ماه ها پیش این را می دانستیم پس اتفاق غیرمنتظره ای برای ما نبود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1778

به "پیرلو: با اشتباهات مان کار را برای خودمان سخت نموده ایم، از مدت ها پیش می دانستم بوفون می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: با اشتباهات مان کار را برای خودمان سخت نموده ایم، از مدت ها پیش می دانستم بوفون می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید