پورتو با بوسه طارمی آرام گرفت

به گزارش آی تی گپ، پورتو در شب گلزنی مهاجم ایرانی خود برابر فابریل دو باریرو به رجحان رسید.

پورتو با بوسه طارمی آرام گرفت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در چارچوب بازی های مرحله سوم جام حذفی فوتبال پرتغال، تیم پورتو که برای نخستین بار مهدی طارمی را به عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت 18 امشب مقابل تیم دسته سومی فابریل دو باریرو نهاده شد.

پورتو در لحظات پایانی نیمه اول به گل رسید و با فزونی یک بر صفر مقابل فابریل دو باریرو به رختکن رفت.

مهدی طارمی که در ملاقات اخیر پورتو مقابل پورتیموننسی پیروز شده بود در ثانیه های ابتدایی نیمه دوم، نخستین گل خود برای باشگاه جدیدش را به ثمر رساند، امشب هم توانست این کار را لحظاتی پس از آغاز نیمه دوم انجام دهد.

ستاره ایرانی پورتو در دقیقه 51 پاس در عمق از پشت محوطه جریمه را با شوت محکم روی پا زد تا توپ با عبور از بین پاهای دروازه بان فابریل دو باریرو دومین گل تیمش را بزند.

در ادامه یاران طارمی پیروز شدند فزونی 2 بر صفر خارج از خانه مقابل فابریل دو باریرو را حفظ نمایند تا به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرتغال راه یابند.

مهدی طارمی که پیش از این در هفت مسابقه لیگ برتر پرتغال و دو بازی لیگ قهرمانان اروپا برای پورتو به میدان رفته بود، در دهمین بازی رسمی با پیراهن این تیم توانست دومین گل خود را به ثمر رساند.

ستاره ایرانی پورتو که تا به امروز در رقابت های لیگ برتر پرتغال و لیگ قهرمانان در ترکیب قرار نگرفته و تنها حضور تعویضی در بازی ها داشته، امیدوار است در ادامه بازی های تیمش و با توجه به درخششی که امشب در جام حذفی داشته، به جمع نفرات اصلی پورتو راه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1432

به "پورتو با بوسه طارمی آرام گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورتو با بوسه طارمی آرام گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید