پلمب 2 ویلاباغ در دزفول بدلیل پارتی شبانه

به گزارش آی تی گپ، برگزاری پارتی شبانه در شرایطی که دزفول آمار ناخوشایندی از مبتلایان به کرونا را در خوزستان به خود اختصاص داده منجر به پلمب شدن 2 باغ ویلا در این شهرستان شد.

پلمب 2 ویلاباغ در دزفول بدلیل پارتی شبانه

جهت دریافت خدمات طراحی داخل ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول روز یکشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: 2 باغ ویلا شب گذشته در کوی توحید دزفول به علت برگزاری پارتی و میهمانی خانوادگی پلمب شد.

حجت اله آریایی نیا اضافه نمود: یک پارتی شبانه با تجمع حدود یکصد دختر و پسر و یک میهمانی خانوادگی با تجمع حدود 50 نفر در 2 ویلاباغ دزفول برگزار شده بود که این ویلاباغ ها بدلیل تخلف پلمب شدند.

وی اظهارداشت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، اجاره باغ ویلا و تجمع به هر مناسبتی به دلیل شیوع کرونا ممنوع است و درصورت مشاهده برخورد می گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزوفول با بیان اینکه این باغ ویلا به افراد غیربومی اجاره داده شده بودند، اضافه نمود: هفته گذشته نیز 2 مورد باغ ویلا به دلیل برگزاری مراسم عروسی در منطقه سنجر دزفول پلمب شدند.

پلمب یکی از باغ ویلا ها به دلیل برگزاری پارتی شبانه با دستگیری تعدادی از شرکت کنندگان نیز همراه بوده است.

شهرستان دزفول بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را بعد از اهواز در استان خوزستان دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1025

به "پلمب 2 ویلاباغ در دزفول بدلیل پارتی شبانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 2 ویلاباغ در دزفول بدلیل پارتی شبانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید