هنری کویل به عنوان هوادار دوآتیشه وارهمر در حال تجربه Space Marine 2 است

به گزارش آی تی گپ، هنری کویل (Henry Cavill)، معروف ترین هوادار مجموعه Warhammer 40K در جهان، مانند بسیاری دیگر از بازی Space Marine 2 که اخیرا منتشر شده، لذت می برد.

هنری کویل به عنوان هوادار دوآتیشه وارهمر در حال تجربه Space Marine 2 است

در یک پست اینستاگرامی، بازیگر نقش سوپرمن (Superman) و سریال ویچر (Witcher) از توسعه دهندگان بازی یعنی Saber Interactive برای این بازی اکشن که در دنیای تاریک گیمز ورک شاپ (Games Workshop) قرار گرفته است تمجید نموده است و در این میان فاش کرد که نتوانسته کمپین را به صورت تک نفره در حالت دشواری فرشته مرگ (Angel of Death) که سخت ترین حالت دشواری از چهار حالت بازی است، کامل کند. همانطور که در تصویری که در صفحه اینستاگرام خود گذاشته دیده می گردد، کویل در حال حاضر در حالت PvP این بازی که Eternal War نامیده می گردد، در حال بازی است و می توانید او را در مچ میکینگ در نسخه بازی برای رایانه های شخصی ببینید، اگرچه این بازیگر آنقدر باهوش بوده که روی نام کاربری خود را با کلمه nope بپوشاند. این بدان معناست که شما شاید در کنار یا در مقابل هنری کویل در حالت PvP بازی کنید و هرگز این موضوع را متوجه نشوید.

کویل گفت که حالت PvP این بازی پتانسیل زیادی برای عالی شدن دارد و از طرفی اعتراف می نماید که چیزی در خصوص توسعه بازی های ویدیویی نمی داند. بعلاوه قابل ذکر است که کویل با یک کلاس تاکتیکی Ultramarine بازی می نماید و یک نسخه از کتاب The Horus Heresy را روی میز خود دارد. این کتاب حاوی قوانین و شخصیت های ویژه و لشکر Word Bearers است که مطمئنا باعث حدس و گمان هایی در میان جامعه هواداران این بازی خواهد شد. البته منطقی است که کویل در حال حاضر در دنیا این بازی غوطه ور باشد زیرا فارغ از اینکه هوادار دو آتیشه این مجموعه محسوب می گردد، گیمز ورک شاپ نیز اخیرا خاطر نشان نموده که فیلم و مجموعه تلویزیونی مورد انتظار Warhammer 40K ساخته آمازون که کویل به آن پیوسته است، اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه هر دو شرکت بتوانند تا دسامبر امسال بر سر عناصر مختلف آن کنار بیایند. بنابراین در صورتی که کویل بخواهد به این اقتباس ها بپیوندد، باید بیش از پیش خود را آماده کند.

در دسامبر 2023، گیمز ورک شاپ گفت که برای یک دوره 12 ماهه با آمازون همکاری خواهد نمود که این دوره عملا در دسامبر 2024 به انتها می رسد و تنها در صورتی ادامه خواهد یافت که بر سر المان های این اقتباس ها بین گیمز ورک شاپ و آمازون توافق وجود داشته باشد. گیمز ورک شاپ گفته که این بدان معناست که گیمز ورک شاپ و آمازون فقط چند ماه فرصت دارند تا مسائل بین خودشان را حل نمایند، یا فیلم و سریالی که هواداران به شدت مشتاقش هستند، ممکن است هرگز ساخته نگردد.

اگر پروژه های Warhammer 40K آمازون به جلو بروند، کویل نیز وارد ماجرا خواهد شد. این بازیگر هالیوودی قرار است در تمام محصولات آمازون استودیو با موضوع این مجموعه نقش آفرینی کند و بعلاوه نقش تهیه نماینده اجرایی را داشته باشد. در حالی که جزئیات دقیقی در خصوص سریال ها و فیلم ها منتشر نشده است اما با این وجود، کویل برای زندگی بخشیدن به این بازی هیجان زده به نظر می رسید و گفته است:

لازم به ذکر است که در ماه فوریه، کویل دوباره به پروژه Warhammer 40K آمازون اشاره نمود و گفت:

در خصوص نقش کویل، او در گذشته به بازی در نقش یکی از پریمارچ ها یا کاپیتان جنرال ها ابراز علاقه نموده که این ها شخصیت های کلیدی و رده بالا از افسانه وارهمر هستند.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مهر 1403 بروزرسانی: 9 مهر 1403 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2429

به "هنری کویل به عنوان هوادار دوآتیشه وارهمر در حال تجربه Space Marine 2 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنری کویل به عنوان هوادار دوآتیشه وارهمر در حال تجربه Space Marine 2 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید