همدستی نهادهای اطلاعاتی انگلیس و آمریکا در یافتن منشاء کرونا

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران به نقل از تلگراف، نهادهای اطلاعاتی انگلیس در حال همکاری با آمریکا در راستای تحقیق پیرامون منشاء کووید 19 هستند.

همدستی نهادهای اطلاعاتی انگلیس و آمریکا در یافتن منشاء کرونا

این درحالی است که جامعه اطلاعاتی انگلیس تحقیق مستقلی را درباره منشاء شیوع کرونا انجام داده و مدعی است که نباید این فرضیه را که احتمالاً ویروس از یک آزمایشگاه به بیرون راه یافته است؛ نادیده گرفت.

هفته گذشته، بعد از آنکه دولت واشنگتن مدعی شد که پیش از آغاز همه گیری در شهر ووهان چین، سه تن از کارکنان آزمایشگاه ویروس شناسی این شهر با علایمی شبیه کرونا به بیمارستان مراجعه کرده اند؛ دولت پکن از آمریکا خواست به شایعه پراکنی در این زمینه سرانجام دهد.

این در حالی است که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا همچنان در تلاش برای متهم جلوه دادن چین، از نهادهای بین المللی آمریکا خواست ظرف مدت سه ماه، منشاء ویروس کرونا را پیدا کنند.

پیشتر در ماه میلادی مارس، بازرسان سازمان بهداشت جهانی بعد از بازدید از شهر ووهان، این فرضیه را که ویروس از آزمایشگاه این شهر به بیرون درز پیدا کرده باشد را بعید دانستند حال آنکه بعدها تحت فشار آمریکا مدعی شدند که رد کامل این فرضیه نیازمند تحقیق بیشتر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1766

به "همدستی نهادهای اطلاعاتی انگلیس و آمریکا در یافتن منشاء کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدستی نهادهای اطلاعاتی انگلیس و آمریکا در یافتن منشاء کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید