تور کانادا: نوجوانان کانادایی سال جاری تابستان می توانند به مدت 2 ماه سفر ریلی نامحدود داشته باشند

به گزارش آی تی گپ، هوا در حال گرم شدن است و تقریبا مدارس در سراسر کانادا تعطیل شده اند و یا در حال تعطیلی می باشند. سال جاری هم نوجوانان کانادایی 12 تا 25 ساله می توانند با هزینه 600 دلاری به گشت و گذار در اطراف کشور بپردازند چرا که شرکت Via Rail یکبار دیگر امکان ارائه سفرهای تابستانی نامحدود در کانادا را برای نوجوانان فراهم می نماید که حتی نسبت به سال گذشته مقرون به صرفه قیمت تر است.

تور کانادا: نوجوانان کانادایی سال جاری تابستان می توانند به مدت 2 ماه سفر ریلی نامحدود داشته باشند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

جوانان کانادایی (تا سن 25 سال) این امکان را دارند که یک بلیط مسافرتی نامحدود تهیه نمایند و با استفاده از آن می توانند برای 60 روز متوالی از تاریخ 1 می تا 31 آگوست با مبلغ 599 دلار در سراسر کانادا سفر نمایند.

این بلیط به شما امکان می دهد تا در هر زمان طی این مدت 2 ماهه بتوانید به وسیله شبکه سراسری در کانادا سفر کنید.

اگر به فکر سفری کم هزینه با کوله پشتی در کشور خود هستید، تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب مکانی است که قصد دارید در طول این دو ماه به آنجا سفر کنید.

خبر خوب برای افراد بالای 26 سال اینکه می توانند با کارت دانشجویی معتبر (ISIC) این بلیط مقرون به صرفه قیمت را دریافت نمایند.

همچون دیگر فرصت های خوب، در این رویداد هم تعداد بلیط های محدودی فروخته می شوند و فقط تا 15 آگوست فرصت دارید تا این بلیط تابستانی را تهیه کنید.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1876

به "تور کانادا: نوجوانان کانادایی سال جاری تابستان می توانند به مدت 2 ماه سفر ریلی نامحدود داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: نوجوانان کانادایی سال جاری تابستان می توانند به مدت 2 ماه سفر ریلی نامحدود داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید