نفرات برتر رقابت های بدمینتون مجازی بانوان استان مرکزی معرفی شدند

به گزارش آی تی گپ، فرشته امینی سعد در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد فرایند مسابقات مجازی بدمیتون، اظهار کرد: فرایند مسابقات به این ترتیب پیگیری شد که بازیکنان در داخل سالن های ورزشی شهرستان های خود حرکات مشخص شده را انجام می دهند و توپ در هدف مشخص فرود می آید.

نفرات برتر رقابت های بدمینتون مجازی بانوان استان مرکزی معرفی شدند

وی افزود: در این رقابتها چهار حرکت و از هر حرکت پنج ضربه اجرا شد و با توجه به مجموع کل امتیازها، بازیکنان رتبه بندی شدند. تمام مراحل رقابت بدون قطع فیلم ضبط شده است و پس از تأیید هیأت شهرستان های مربوطه، برای داوری نهایی به هیأت استان مرکزی ارسال شد. در نهایت 47 فیلم ارسال شده، مورد داوری قرار گرفت.

امینی خاطر نشان کرد: در رده سنی نونهالان و نوجوانان، صبا میرزایی از خمین با کسب 11 امتیاز به مقام نخست دست یافت؛ آرشیما فلاحت از اراک با کسب 6 امتیاز مقام دوم را کسب کرد و سوگند سرلک از خمین با کسب 5 امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

نایب رئیس هیأت بدمینتون استان مرکزی اظهار داشت: در رده سنی جوانان هم، سپیده سرلک از خمین باکسب 27 امتیاز قهرمان شد. مبینا عربی از خمین با 23 امتیاز نایب قهرمان شد. ملیکا سالاری و مهلا احمدی هردو هر کدام با 22 امتیاز از شهرستان محلات بطور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1592

به "نفرات برتر رقابت های بدمینتون مجازی بانوان استان مرکزی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرات برتر رقابت های بدمینتون مجازی بانوان استان مرکزی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید