نایب رئیس باشگاه وستهام: نمی دانیم چطور باید چمن ورزشگاه را ضدعفونی کنیم!

به گزارش آی تی گپ، نایب رئیس باشگاه وستهام از وجود ابهامات فراوان درباره فرایند از سرگیری تمرینات و مسابقات فوتبال در این کشور ابراز نارضایتی کرد.

نایب رئیس باشگاه وستهام: نمی دانیم چطور باید چمن ورزشگاه را ضدعفونی کنیم!

به گزارش خبرنگاران، در حالی که مسئولان فوتبال انگلیس در نظر دارند دستور از سرگیری تمرینات را با هدف کامل کردن فصل نیمه تمام لیگ برتر صادر کنند، سوال ها و ابهامات فراوانی درباره نحوه حفظ سلامت بازیکنان و اعضای کادر فنی و عدم ابتلای آنها به ویروس کرونا وجود دارد.

کارن بردی، نایب رئیس باشگاه وستهام یکی از افرادی است که می گوید اگر قرار به ازسرگیری تمرینات باشد با دستورالعمل های بهداشت و ایمنی لازم متناسب با آن هم ابلاغ شود.

در حال حاضر میان باشگاه های لیگ برتر اختلافاتی در مورد لزوم از سرگیری یا عدم ادامه مسابقات وجود دارد اما بردی می گوید در هر حال امنیت و سلامت بازیکنان موضوعی است که تمام 20 باشگاه در مورد آن اتفاق نظر دارند.

نایب رئیس باشگاه وستهام در این باره به نشریه سان گفت: اولین و تنها موردی که لیگ برتر تعیین کرده این است که به محض امن شدن شرایط مسابقات از سرگرفته می شود. هرچه که قرار است به ما گفته شود، مهم این است که تمام 20 باشگاه در مورد این مسئله که باید سلامت بازیکنان حفظ شود نظر مشترک دارند. حفظ سلامت بازیکنان اولین چیزی است که ما قبل از حتی فکر کردن به صدا درآوردن سوت آغاز بازی ها باید درنظر داشته باشیم.

بردی افزود: اگر قرنطینه برداشته شود و دولت و سازمان بهداست به ما اجازه از سرگیری تمرینات غیرتماسی را بدهد، آن وقت یکسری قوانین جدید هم برای بازیکنان و اعضای کادر فنی وجود خواهد داشت که شامل عدم حضور چند بازیکن در تمرینات با یک خودرو، محدودیت مدت تمرینات گروهی در قالب گروه های کوچک (حداقل 75 دقیقه) و رعایت فاصله 2 متری بازیکنان با یکدیگر هم می شود. در این صورت، تکل زدن هم ممنوع خواهد بود اما پاسکاری و شوت زدن مجاز است. ما همچنین باید پرچم های کرنر، تیر های دروازه و حتی چمن را هم ضدعفونی کنیم، اگرچه هنوز معلوم نیست که چطور باید این کار را انجام دهیم چون معمولاً زدن مواد ضدعفونی کننده به چمن، آن را خشک می کند.

بردی درباره احتمال صدور مجوز برگزاری بازی ها بدون حضور تماشاگران هم گفت: بازی ها در غیاب تماشاگران احساس بسیار متفاوتی خواهد داشت و نمی توان منکر آن شد که برگزاری 9 هفته باقی مانده از لیگ باید دز شرایطی غیرعادی صورت بگیرد. باشگاه هایی که در معرض خطر قرار دارند، نگران از دست رفتن امتیازات بازی در خانه های شان هستند و نبودن تماشاگر ها به ضرر آنها تمام می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1120

به "نایب رئیس باشگاه وستهام: نمی دانیم چطور باید چمن ورزشگاه را ضدعفونی کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایب رئیس باشگاه وستهام: نمی دانیم چطور باید چمن ورزشگاه را ضدعفونی کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید