مرکز ملی فوتبال صاحب چمن مصنوعی شد،2 ستاره فیفا، نزدیک به طبیعی

به گزارش آی تی گپ، ین چمن را از صفر تا صد توسط فیفا داده و چندین متر در زیر زمین برای افتتاح آن حفاری شده است.5 تا از این چمن در آسیا وجود دارد که ما، مالزی، ژاپن و ... از این چمن داریم.

مرکز ملی فوتبال صاحب چمن مصنوعی شد،2 ستاره فیفا، نزدیک به طبیعی

چمن 2 ستاره در مرکز ملی فوتبال

در ادامه اقدامات عمرانی مرکز ملی فوتبال، فعالیت های پایانی عملیات تعویض چمن مصنوعی مرکز ملی فوتبال انجام شد و عصر امروز(سه شنبه)با حضور مسوولان فدراسیون فوتبال و اعضای تیم نوجوانان بانوان به طور رسمی مورد بهره برداری تیم های ملی نهاده شد.

در واقع در این پروژه نسبت به ترمیم زیرسازی و نصب چمن مصنوعی جدید استاندارد بین المللی که توسط فیفا تامین شده است، اقدام شده و هم اکنون زمین فوق جهت استفاده تیم های ملی قابل بهره برداری است.

گفتنی است سنگفرش اطراف این زمین، نصب نیمکت،پخش مواد سیلیس و گرانول در این پروژه اجرا شده و تامین هزینه های آن با پیگیری فدراسیون فوتبال،به وسیله فیفا تامین شد.

مهدی تاج در این باره گفت:این چمن یکی از بهترین چمن های 2ستاره فیفا است.خوشبختانه ما 4چمن طبیعی داریم و این زمین هم مصنوعی است که می توانیم در سب هم از آن استفاده کنیم.این چمن را از صفر تا صد توسط فیفا داده و چندین متر در زیر زمین برای افتتاح آن حفاری شده است.5 تا از این چمن در آسیا وجود دارد که ما، مالزی، ژاپن و ... از این چمن داریم. این چمن نزدیک به چمن طبیعی است. با افتتاح این چمن تقریبا مجموعه ما کامل شد. زمین شماره 2 هم 2 تا چمن استاندارد دارد و 2 زمین چمن دیگر هم در جای دیگر داریم که بازسازی آن را آغاز می کنیم. این چمن بهترین چمن آسیاست و 5-6 ساعت در آن می توان بازی کرد. نورافکن های آن هم بازسازی شده است.

وی اضافه کرد:زمین شماره 2 هم کامل بازسازی شده است و نورافکن، مرکز فیزیوتراپی، هتل و ایفمارک دارد که تیم ملی می تواند در همین هتل مستقر گردد که البته شده است. اگر باشگاهی یا تیمی دیگر هم بخواهد می تواند مستقر گردد. استخر، سونا و ... هم دارد. در طرح جامع در نقشه ها آن را ندیده بودیم که با تغییرات کیفی در نقشه مجموعه خوبی ساخته شده که آیندگان می توانند از آن استفاده نمایند.

3-300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 167

به "مرکز ملی فوتبال صاحب چمن مصنوعی شد،2 ستاره فیفا، نزدیک به طبیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز ملی فوتبال صاحب چمن مصنوعی شد،2 ستاره فیفا، نزدیک به طبیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید