قزاقستان مقهور قدرت بلندقامتان ایران شد، جدال با تایلند در مرحله نیمه نهایی

به گزارش آی تی گپ، تیم والیبال امید ایران با پیروزی در چهارمین بازی خود از سری رقابت های والیبال امیدهای آسیا به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

قزاقستان مقهور قدرت بلندقامتان ایران شد، جدال با تایلند در مرحله نیمه نهایی

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، تیم والیبال امید ایران با پیروزی 3 بر صفر مقابل تیم والیبال امید قزاقستان چهارمین برد متوالی خود را در این دوره از رقابت ها به دست آورده و به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی والیبال مردان زیر 23 سال آسیا صعود کرد.

تیم والیبال امید ایران در این دیدار بسیار قدرتمندتر از بازیهای قبلی خود ظاهر شد و توانست با بازی زیبا در ست نخست این دیدار با اختلاف امتیاز زیاد و با نتیجه 25 بر 9 به فزونی برسد که در ست های بعدی نیز ایران تیم قدرتمند زمین بود و قزاقستان حرفی برای گفتن در مقابل ایران نداشت.

تیم ایران در ست دوم این بازی نیز توانست با نتیجه 25 بر 17 به پیروزی برسد و ست سوم نیز با نتیجه 25 بر 14 به نفع ایران به سرانجام رسید تا تیم والیبال امید ایران با 4 برد متوالی به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کرد.

دیدار ایران در مرحله نیمه نهایی فردا ساعت 17، مقابل تایلند و در استادیوم شش هزارنفری رضازاده اردبیل برگزار می گردد که در صورت پیروزی در مسابقه نیمه نهایی، تیم والیبال امید ایران سه شنبه در بازی فینال به میدان خواهد رفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 648

به "قزاقستان مقهور قدرت بلندقامتان ایران شد، جدال با تایلند در مرحله نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قزاقستان مقهور قدرت بلندقامتان ایران شد، جدال با تایلند در مرحله نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید