فوتبال می تواند الهام بخش باشد

به گزارش آی تی گپ، سرمربی پرسپولیس گفت: فوتبال برای ما مهم است مردم با برد و باخت ناراحت و خشنود می شوند و این می تواند الهام بخش باشد .

فوتبال می تواند الهام بخش باشد

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل سپاهان در مورد این بازی اطهار داشت: راضیم که به شهر زیبای اصفهان آمدم. از طرفداران خودمان در اصفهان ممنون هستم که امروز استقبال خوبی از ما انجام دادند. ما فردا بازی حساسی با سپاهان داریم و این تیم همواره برای ما قابل احترام است.

او اضافه نمود: بازی فردا برای هر دو تیم ملاقات سختی خواهد بود و بازی راحت و آسانی برای هیچ کدام از تیم ها نخواهد بود. سعی کردیم بعد از اتفاقات بازی قبل از لحاظ روحی روانی آماده شویم. ما تمرینات خوبی در این مدت داشتیم و آنالیز خوبی هم از سپاهان انجام دادیم. سپاهان رقیب همیشگی ما در سال های اخیر بوده و این سه امتیاز بسیار مهم است. با همه قوا و با تمرکز تا جایی که بتوانیم در همه خطوط کوشش خواهیم کرد، اما سپاهان تیم خطرناکی است و همه می دانیم ارزش این سه امتیاز زیاد است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه این تیم شرایط سختی پشت سر گذاشته گفت: ما آماده هستیم و یکی دو جلسه تمرین خوب انجام دادیم. در این شرایط شاد کردن دل طرفداران اهمیت دارد و بازیکنان با تمرکز بالایی بازی خواهند کرد. موارد فنی را آنالیز کردیم و اجرای آن می تواند به تیم یاری کند. همه بازیکنان انگیزه بالایی برای این بازی دارند و می خواهند به طرفداران شادی هدیه نمایند.

گل محمدی در مورد آخرین شرایط امید عالیشاه ادامه داد: امید به این بازی نمی رسد و به همین علت با ما به اصفهان نیامده، اما شرایطش بهتر شده است و امیدوارم به زودی به ما ملحق گردد.

او گفت: فوتبال برای همه ما مهم است و می تواند الهام بخش باشد. بخش بزرگی از جامعه با برد راضی و با باخت ناراحت می شوند و ما این رسالت را داریم تا طرفداران خودمان را راضی کنیم و خدا را شاکرم که بخشی از این مسائل هستیم. نتایج روی جامعه تأثیرگذار است هر چند که ما سال جاری خوب بازی کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. از آغاز فصل کیفیت خوبی داشتیم و این نتیجه گیری می تواند شادی را به جامعه برگرداند.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مهر 1401 بروزرسانی: 15 مهر 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2250

به "فوتبال می تواند الهام بخش باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال می تواند الهام بخش باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید