شکلاتی به جشنواره بین المللی فیلم های کودک کانادا رفت

به گزارش آی تی گپ، فیلم سینمایی شکلاتی اولین ساخته سهیل پیروز به تهیه کنندگی ایرج محمدی در بخش اصلی جشنواره بین المللی فیلم های کودک کانادا به نمایش در می آید.

شکلاتی به جشنواره بین المللی فیلم های کودک کانادا رفت

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، جشنواره بین المللی canada kids film festival از 21 تا 24 سپتامبر 2? 17 (3? شهریور تا 2 مهر ماه) در شهر تورنتو کانادا برگزار می گردد و فیلم سینمایی شکلاتی در اولین حضور بین المللی خود در بخش اصلی این رویداد با فیلم هایی از سراسر جهان به رقابت می پردازد.

همچنین این فیلم از آذر ماه در گروه سینمایی زندگی اکران عمومی می گردد.

شکلاتی در سی و امین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان اصفهان که تیرماه برگزار گردید به نمایش در آمد و در بخش های بهترین کارگردانی، بهترین فیلم، بهترین بازیگر کودک نامزد دریافت جایزه شد و شبنم مقدمی توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر را از این دوره جشنواره دریافت کند. همچنین شکلاتی در این رویداد مورد توجه مخاطبان نهاده شد و نمایش های آن با چندین سانس فوق العاده روبرو شد.

شکلاتی فیلمی در ژانر کودک و نوجوان به شمار می رود که نگاه تازه ای به جهانی بچه ها دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: همه چیز از یک جعبه شکلات آغاز شد. یعنی من بچه بودم... بچه هم که باشیم بازم شکلات عاشقانه ترین مزه جهانست اما...

در این فیلم شبنم مقدمی، ناصر هاشمی، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد جوینده با هنرمندی شھره لرستانی و داریوش اسدزاده، محمدرضا شیرخانلو، آیلی احمدی، محمدحسین بلوکات، سامان میرحسینی، شھاب شیرمردی و ھمراز اکبری به ایفای نقش می پردازند.

انتای پیغام/

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1031

به "شکلاتی به جشنواره بین المللی فیلم های کودک کانادا رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکلاتی به جشنواره بین المللی فیلم های کودک کانادا رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید