طراحی نمای ویلا: شنا با حیوانات وحشی در باغ وحشی در فلوریدا!

به گزارش آی تی گپ، بفرمایید شنا، البته به همراه حیوانات وحشی! باغ وحشی خصوصی در فلوریدا خدمت عجیب و غریبی در اختیار مشتریان خود قرار داده. این باغ وحش بعد از دریافت هزینه ای به شما اجازه می دهد با حیوانات شنا کنید!

طراحی نمای ویلا: شنا با حیوانات وحشی در باغ وحشی در فلوریدا!

جهت دریافت خدمات طراحی نمای ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به تازگی باغ وحش خصوصی Dade Citys Wild Things در فلوریدا به خاطر رفتار ظالمانه ای که با حیوانات، به خصوص حیوانات وحشی داشته است مجرم شناخته شده. این باغ وحش به مشتریان خود اجازه می داد بعد از پرداخت مبلغی با حیوانات شنا نمایند. یکی از این حیوانات یک توله ببر بود!

بر اساس گزارش روزنامه Tampa bay times دپارتمان کشاورزی استان متحده این باغ وحش را به خاطر قرار دادن ببرها در شرایط سخت و بی رحمانه به پرداخت جریمه 21 هزار دلاری محکوم است.

گفته می گردد این باغ وحش به خاطر قرار دادن افراد در معرض خطر از سپتامبر 2011 تا اکتبر 2012 تا به امروز 4 بار قانون شکنی نموده است.

باغ وحش مشتریان خود را تشویق به این کار می نموده و به همین علت بسیار به خود می بالید و در وبسایت خود گفته است: ما به خاطر اینکه مثل دیگر باغ وحش های معمولی، قدیمی و از مد افتاده ای که شما تا به حال به آنها رفته اید نیستیم، به خود افتخار می کنیم. در باغ وحش Dade Citys Wild Things برای شما تورهایی برگزار می کنیم و به شما اجازه می دهیم به حیواناتی که دارای مربی های با تجربه هستند نزدیک شوید. این مربیان به سوال های شما جواب می دهند و این تور به شما اجازه می دهد تجربه ای فرا تر از تنها تماشا حیوانات داشته باشید. ما در این باغ وحش انواع نبردهای نظارت شده بین حیوانات را داریم که این امکان را به شما می دهد تجربه ای از این باغ وحش داشته باشید که در هیچ باغ وحش دیگری نظیرش را پیدا نمی کنید.

قبل تر گروه PETA (گروهی متشکل از افرادی که خواهان برخورد اخلاقی با حیوانات هستند) دادخواهی را تنظیم نموده بودند تا مانع از شنا کردن افراد با ببرها شوند. این گروه در نهایت داد خواستی مبنی بر اینکه باغ وحش رفتار درستی با گونه های حیوانی در حال انقراض ندارد تنظیم کردند.

یکی از اعضای این گروه گفت ماخوشحالیم که در نهایت دپارتمان کشاورزی جلوی این بی رحمی آشکار با حیوانات را گرفت. باغ وحش Dade Citys Wild تنها برای رسیدن به مقاصد اقتصادی خود این ببرهای کوچک را در معرض خطر قرار می داد و با آنها ظالمانه رفتار می کرد

دپارتمان کشاورزی در جولای سال 2015 گفت که این باغ وحش حتی بعد از اینکه متوجه شد ببرهای کوچک با لمس شدن و در معرض انسان ها بودن، صدمه می تماشاد، باز هم به کار خود ادامه داد!

همچنان باغ وحش Dade Citys Wild بر روی وبسایت خود افراد را به شنا با ببر، تمساح و سمور آبی تشویق می نماید!

منبع: فوت و فن / worldanimalnews.com
انتشار: 18 مرداد 1401 بروزرسانی: 18 مرداد 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2217

به "طراحی نمای ویلا: شنا با حیوانات وحشی در باغ وحشی در فلوریدا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی نمای ویلا: شنا با حیوانات وحشی در باغ وحشی در فلوریدا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید