شناسایی 499 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان

به گزارش آی تی گپ، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی 499 بیمار نو مبتلا به کرونا ویروس طی 24 ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اطلاع داد.

شناسایی 499 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان

به گزارش از ، آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط شیوع کرونا در استان اصفهان طی 24 ساعت گذشته گفت: در این بازه زمانی دو هزار و 25 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه نموده اند.

او اضافه نمود: از این تعداد 499 بیمار نو مبتلا به کرونا شناسایی شده است که 130 نفر از آن ها در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر 874 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه بستری هستند، افزود: از این تعداد 212 نفر در بخش مراقبت های ویژه نگهداری می شوند.

او اضافه نمود: بعلاوه طی 24 ساعت اخیر 133 بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده اند.

نجیمی با بیان اینکه طی 24 ساعت اخیر 11 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان باخته اند، ادامه داد: از این تعداد تا به امروز تست هفت نفر مثبت کرونا بوده است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1865

به "شناسایی 499 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 499 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید