شرایط فروش کیلیان امباپه مشخص شد

به گزارش آی تی گپ، پاری سن ژرمن رقم فروش کیلیان امباپه در تابستان پیش رو را معین کرد.

شرایط فروش کیلیان امباپه مشخص شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شب گذشته پاری سن ژرمن با ارائه یک نمایش فوق العاده پیروز شد با چهار گل در استادیوم نوکمپ برابر بارسلونا به برتری دست یابد و کیلیان امباپه با هت تریک در خانه بارسا مرد اول این دیدار لقب گرفت. درخشش فوق العاده این بازیکن موجب شد دوباره شایعات جدایی او از پی اس جی شدت گیرد و نشریه لوپاریزین شرایط فروش باشگاه فرانسوی را فاش کرده است.

در صورت تصمیم این ستاره فرانسوی برای عدم تمدید قرارداد، باشگاه پاری سن ژرمن در تابستان سال جاری برای فروش کیلیان امباپه رقم 200 میلیون یورو درخواست خواهد کرد. به نظر می رسد در حال حاضر رئال مادرید، لیورپول منچسترسیتی و یوونتوس چهار باشگاهی هستند که توانایی خرید امباپه را دارد. البته هر باشگاهی که پیروز به جذب این ستاره ارزشمند فراونسوی شد باید بداند که کیلیان امباپه سالانه 30 میلیون یورو نیز دستمزد دریافت خواهد کرد.

رئال مادرید که سالهاست علاقمند به جذب کیلیان امباپه است و در این مورد تردیدی وجود ندارد. یوونتوس تنها در صورت جدایی کریستیانو رونالدو در سال جاری قصد جذب امباپه را خواهد داشت. اگر این ستاره جوان قصدانتقال به لیگ برتر را داشته باشد نیز دو باشگاه منچسترسیتی و لیورپول احتمالا تنها تیم هایی هستند که توانایی پرداخت چنین رقمی را خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1606

به "شرایط فروش کیلیان امباپه مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط فروش کیلیان امباپه مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید