شاهین بوشهر بالی برای پرواز ندارد، لزوم حمایت مسئولان استان

به گزارش آی تی گپ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر یکی از تیم های ریشه دار و شناخته شده فوتبال ایران است که طی سال های اخیر با فراز و نشیب های فراوانی روبرو بوده است.

شاهین بوشهر بالی برای پرواز ندارد، لزوم حمایت مسئولان استان

دو بار حضور در لیگ برتر و سپس سقوط به دسته های پائین تر از جمله این فراز و نشیب ها بوده است؛ البته حضور در فینال جام حذفی کشور را نیز باید به عنوان یکی از افتخارات این تیم ذکر کنیم.

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر سال جاری در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد ولی این روزها شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد و با دو امتیاز از هفت بازی در رده هفدهم جدول قرار گرفته است.

امروز و در مرحله سوم جام حذفی، تیم شاهین بوشهر با نتیجه دو بر صفر برابر سایپا تهران به پیروزی رسید و به دور چهارم جام حذفی و تقابل با یک تیم لیگ فزونی راه یافت.

مسئولان استان بوشهر از جمله استانداری و شهرداری بوشهر وعده های فراوانی را به طرفداران شاهین بوشهر برای حمایت از این داده بودند ولی تا به امروز شاهینی ها چیزی دریافت ننموده اند.

به داد شاهین برسید

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در گفت وگو با خبرنگاران که طی دو ماه گذشته مسئولیت مدیریت این باشگاه را بر عهده گرفته است به خبرنگاران گفت: سه تیم پایه و یک تیم بزرگسالان در لیگ برتر داریم.

فلکناز آتشی اضافه نمود: با ودیعه و قرض و یاری های اقتصادی مردم به مصاف حریفان رفته و همه وعده های داده شده محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه مصوبه یاری پنج میلیارد تومانی به شاهین بوشهر نیز در پیچ و خم های اداری گیر نموده است، اضافه نمود: در صورتی که مسائل شاهین هر چه سریع تر رسیدگی نشود، در همه رده ها با بحران روبرو خواهیم بود.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر توضیح داد: اگر این هفته به داد شاهین نرسند، کار تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در ادامه بسیار سخت و غیرممکن خواهد شد.

انتظار می رود مسئولان استان بوشهر به وعده های خود در قبال تیم شاهین شهرداری بوشهر پایبند باشند و شاهد عمل به این وعده ها باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2018

به "شاهین بوشهر بالی برای پرواز ندارد، لزوم حمایت مسئولان استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین بوشهر بالی برای پرواز ندارد، لزوم حمایت مسئولان استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید