سفر به پنانگ در تور مالزی

به گزارش آی تی گپ، اگر به مالزی سفر کردید و پنانگ را ندیدید، یک بار دیگر سفر به مالزی را برنامه‌ریزی کنید چون یک دیدنی حسابی را از دست داده اید، از آنهایی که قبلا به مالزی رفته اند سوال کنید که کجا بهترین خوراکی ها را چشیده اند؟ آب و هوای کدام منطقه مالزی برای دلچسبتر بوده و از همه مهمتر مراکز خرید کدام شهر برایشان ارزانتر و متنوعتر بوده است؟ جواب همه این سوالات پنانگ خواهد بود در ادامه با معرفی این شهر همراهتان خواهیم بود.

سفر به پنانگ در تور مالزی

پنانگ یکی از مهم ترین مناطق گردشگری مالزی است که می تواند تجربه‌ای دلنشین از تلفیق جاذبه های طبیعی این منطقه و مناطق گردشگری مدرن را به ارمغان بیاورد. چند وقتی است که تورهای پنانگ مالزی به صورت ترکیبی به همراه تور کوالالامپور برگزار می شوند و هر ساله گردشگران بسیاری به جزیره زیبای پنانگ و کوالالامپور مالزی سفر می کنند. از این جهت قصد داریم در این مطلب با جزیره پنانگ مالزی بیشتر آشنا شویم.

چرا تور پنانگ؟

پنانگ سومین شهر بزرگ مالزی پس از کوالالامپور و جوهور به حساب می آید. این جزیره درشمال غربی مالزی قرار دارد و مرکز آن جورج تاون است و توسط پل پنانگ به قسمت خشک مالزی متصل می شود.

پنانگ به سه علت محبوب بسیاری از گردشگران تور مالزی است:

  1. طبیعت بکر استوایی
  2. مراکز بزرگ خرید که برای هر سلیقه و بودجه ای خدمات ویژه ارایه می دهند.
  3. تنوع غذایی بسیار بالا که به علت ازدیاد مهاجران و گردشگران در این منطقه ایجاد شده است.

همچنین آرامش بی بدیل پنانگ و دور بودن از زندگی روزمره ماشینی، از جمله دلایلی است که توریست های بسیاری را به جای کوالالامپور، راهی جزیره زیبای پنانگ می کند.

آب و هوای پنانگ

عاشق جنگل های استوایی و سواحل طلایی آسیایی هستید؟

پس مجبورید چند روزی با آب و هوای گرم و مرطوب مالزی دست و پنجه نرم کنید و بارش باران های سیل آسای استوایی را تاب بیاورید.

با این وجود پنانگ نسبت به دیگر مناطق مالزی از آب و هوای نسبتا معتدل تری برخوردار است و همین امر آنرا به بهشت گردشگران تبدیل کرده است.

چطور به پنانگ برویم؟

برای رفتن به پنانگ دو راه وجود دارد:

  1. مسیر زمینی: از کوالالامپور تا پنانگ را به مدت 5 ساعت با اتومبیل طی کنید.
  2. مسیر هوایی: پنانگ دارای فرودگاه بین المللی است. بنابراین می توانید بدون دردسر و در مدت زمان کمتری، از نقاط مختلف مالزی به بلیط هواپیما پنانگ را خریداری کنید و به مقصد پنانگ پرواز کنید.

در پنانگ چه چیزی در انتظار ماست؟

تپه پنانگ

اگر از آب و هوای گرم و شرجی کلافه شده اید، پیشنهاد ما به شما تپه پنانگ و آب و هوای دلنشین و معتدل آن است. برای رفتن به تپه پنانگ می توانید به راحتی از اتوبوس استفاده کنید و سپس با استفاده از قطار کابلی به بالای تپه بروید. در ابتدای ورود به تپه با پل عشاق رو به رو می شوید. نمونه ای شبیه به پل عشاق پاریس.

برای گشت و گذار در تپه پنانگ هم می توانید از اتومبیل های گردشگری استفاده کنید که در عرض 30 دقیقه جاذبه های دیدنی تپه را به شما نشان می دهد و هم می توانید با پای پیاده مدت زمان بیشتری را به کنکاش در میان طبیعت بکر و گونه های جانوری پنانگ، اختصاص دهید. علاوه بر آب و هوای معتدل، دورنمای بسیار زیبای جزیره پنانگ، مساجد، کلیساها و سواحل، بی شک تجربه ای دلنشین برای هر مسافری است.

پل پنانگ

پل پنانگ 13.5 کیلومتر طول دارد و بزرگترین پل مالزی و سومین پل بزرگ جهان به شمار می رود. پل پنانگ بر روی آب واقع شده و جزیره پنانگ را به خشکی متصل می کند. بنابراین اگر از عاشقان معماری هستید دیدن پل پنانگ برای شما خالی از لطف نیست.

دیگر جاذبه های پنانگ

از دیگر جاذبه های پنانگ می توان به مراکز خرید متنوع، رستوران ها، موزه ها، پارک های تفریحی و بازارهای ساحلی اشاره کرد. پنانگ جزیره ای است که بی شک در آن وقت کم می آورید. بنابراین اگر جاذبه های طبیعی، مراکز گردشگری و غذاهای بی نظیر ملل مختلف را توامان باهم می خواهید، پنانگ دقیقا جزیره شماست.

معابد پنانگ

جزیره ی پنانگ دارای معابد بودایی بسیاری است. برای مثال معبد Thai budhist temple یا بودای خوابیده، که به بودایی های تایلند تعلق دارد یا معبد Brumess budahist temple یا بودای ایستاده که متعلق به بودایی های برمه است.

باغ ها و پارک های طبیعی

پنانگ دارای انواع پارک های طبیعی است که زیست بوم بسیاری از موجودات بومی این منطقه اند. مثل باغ پروانه ها و پارک پرندگان.

ذکر این نکته ضروری است: سواحل پنانگ نسبت به دیگر سواحل مالزی کم طرفدارتر است، با این حال قدم زدن روی شن های طلایی این سواحل بکر، لذتی وصف ناپذیر دارد. پس با تمام وجود از پنانگ مروارید شرق لذت ببرید.

انتشار: 2 خرداد 1397 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 35

به "سفر به پنانگ در تور مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به پنانگ در تور مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید