سرمربی مس: کوثر با این روش نتیجه نمی گیرد

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در خصوص اعتراضات تیم کوثر مبنی بر حضورش در کنار زمین گفت: آنها می گویند من مدیر فنی تیم هستم و نباید کنار تیم باشم، البته تنها تیمی که به من به خاطر این مساله گیر داده است تیم کوثر است، اما آنها باید برای نتیجه دریافت این فرایند را تغییر دهند.

سرمربی مس: کوثر با این روش نتیجه نمی گیرد

علی افضل امروز (جمعه- 17 بهمن ماه) پس از پیروزی 5 بر3 تیمش مقابل بازارهای روز کوثر اصفهان اظهار کرد: بازی روال خوبی را داشت و بازیکنان ما فرایند خوبی را پیش گرفته بودند و توانستیم 3 گل از تیم خوب کوثر جلوتر باشیم.

وی اضافه کرد: نیمه دوم هم خوب شروع کردیم، نمی خواهم البته در خصوص آن صحبت کنم و کارشناسان نظر خواهند داد؛ اما فکر می کنم شرایط داوری تمرکز تیم و کادر ما را بر هم ریخت و موجب شد تیم مقابل از تک موقعیت های خود استفاده کند و کمی امیدوار باشد، اما ما به دنبال سه امتیاز بازی بودیم که توانستیم آن را بگیریم و امیدوار به روزهای آینده باشیم.

به گزارش خبرنگاران، سرمربی تیم مس سونگون در خصوص حواشی نیمه اول گفت: متاسفانه ما در تبریز هم که بازی داشتیم یک نفر روی نیمکت کوثر است که من فکر می کنم اعتراض و فریادهای زیادی دارد که اگر اینگونه ادامه پیدا کند این تیم در بازی های بعدی هم مشکل خواهد داشت، چون فیلم بیشتر بازی های آنها را می بینم، درست است که نیمکت ما هم شلوغ کردند اما نیمکت نشینان این تیم باید حرفه ای تر عمل کنند و تمرکز آنها به جای اینکه روی زمین و نیمکت خودشان باشد به من بود.

افضل اضافه کرد: اعتراض آنها این بود که من به عنوان مدیر فنی چرا صحبت می کنم، تنها تیمی که به من به خاطر این مساله گیر داده است تیم کوثر بوده است و باید برای نتیجه دریافت این فرایند را تغییر دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1632

به "سرمربی مس: کوثر با این روش نتیجه نمی گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی مس: کوثر با این روش نتیجه نمی گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید