سرعت چشمگیرپیشرفت نهضت ملی مسکن درسیستان وبلوچستان

به گزارش آی تی گپ، با پیشرفت چشمگیر نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان، پیش بینی شده است تا سرانجام سال 5 هزار واحد تحویل متقاضیان گردد.

سرعت چشمگیرپیشرفت نهضت ملی مسکن درسیستان وبلوچستان

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان گفت : به منظور یاری به فراوری، رونق اقتصاد، اشتغال و عمران و آبادانی استان تمام انجمن ها و پیمانکاران طرح نهضت ملی مسکن ملزم به خرید فراوریات استانی هستند.

اکبری گفت: 19 هزار و 879 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در منطقه ها شهری و روستایی استان با پیشرفت فیزیکی حدود 40 درصد در دست ساخت است.

وی اضافه نمود: پیش بینی می گردد تا سرانجام سال جاری حدود 5 هزار واحد آن آماده بهره برداری گردد.

دبیر شورای مسکن استان ادامه داد: پیشرفت فیزیکی مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان اشتغال حدود 22 هزار جوان جویای کار را در استان فراهم نموده است .

اکبری با بیان اینکه توسعه افقی شهرها یکی از اقدامات مطلوب برای خانه دار شدن شهروندان است گفت: به منظور برخورداری همه مردم از مزایای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای کوچک در صورت وجود زمین امکان ساخت واحدهای مسکونی به صورت ویلایی نیز وجود دارد.

وی اعلام کرد: برای افرادی که در شهرهای کوچک به صورت شخصی واحدی را می سازند و یا برای سازندگان حرفه ای این امکان فراهم شده است که با ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن تقاضای تسهیلات خودمالکی داشته باشند.

دبیر شورای مسکن استان اضافه نمود : بیش از 20 هزار متقاضی در سراسر استان تا به امروز اقدام به واریز وجه نموده اند که احداث مسکن برای ثبت نام کنندگان نهضت ملی مسکن منوط به پرداخت آورده متقاضیان است.

خبرنگاران سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آذر 1401 بروزرسانی: 5 آذر 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2270

به "سرعت چشمگیرپیشرفت نهضت ملی مسکن درسیستان وبلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت چشمگیرپیشرفت نهضت ملی مسکن درسیستان وبلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید