سامسونگ شاید اواخر سال جاری از نخستین تبلت تاشوی خود رونمایی کند

به گزارش آی تی گپ، یک افشاگر حوزه فناوری به تازگی مدعی شده شاید سامسونگ اواخر سال جاری از نخستین تبلت تاشوی خود با نام گلکسی Z تب رونمایی کند.

سامسونگ شاید اواخر سال جاری از نخستین تبلت تاشوی خود رونمایی کند

سامسونگ در حال حاضر در زمینه فراوری گوشی تاشوی هوشمند حرف اول را می زند و به زودی حتی میخواهد از پنجمین سری از این محصولات با نام گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 هم رونمایی کند. اما اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ میخواهد اواخر سال جاری از یک تبلت تاشو هم رونمایی کند. البته این ادعایی است که از سوی یک افشاگر مطرح شده و نمی توان به طور حتم در رابطه با آن اظهار نظر کرد. هرچند خود این افشاگر هم در رابطه با این موضوع گفته که اگر این اتفاق اواخر سال جاری رخ ندهد، نخستین تبلت تاشوی سامسونگ همزمان با گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 راهی بازار خواهد شد.

هنوز در رابطه با تبلت تاشوی سامسونگ اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما اگر سامسونگ واقعاً قصد رونمایی از آن را داشته باشد، پس باید انتظار داشته باشیم نمایشگر آن به شکل قابل توجهی بزرگ تر از 7.6 اینچ باشد که در گلکسی زد فولد 4 شاهد هستیم. هنوز چیزی معین نیست اما محتمل است این محصول نو 10 اینچی و یا حتی بزرگ تر باشد.

اگر قرار به عرضه چنین محصولی در سال نو باشد، به احتمال بسیار زیاد اسنپدراگون 8 نسل 2 به عنوان قلب تپنده در آن ایفای نقش خواهد نمود. نمایشگر AMOLED با رفرش ریت 120 هرتزی و باتری با ظرفیت بسیار بالا هم از سایر معیناتی است که انتظار داریم در این تبلت ببینیم.

چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ شاید سال جاری از یک گوشی تاشو با سه نمایشگر تاشونده رونمایی کند. این احتمال وجود دارد که تبلت تاشوی این شرکت در واقع همین محصول سه تاشو باشد تا وقتی باز می گردد، به یک تبلت بسیار بزرگ تبدیل گردد. در سال 2021 هم رندری از تبلتی با نام گلکسی زد تب منتشر شد که از وجود دو لولا و سه بار قابلیت تاشوندگی و بعلاوه یک داک مغناطیسی روی فریم جهت شارژ قلم S-Pen در آن حکایت می کرد.

با در نظر گرفتن قیمت 1800 دلاری گلکسی زد فولد 4، این احتمال وجود دارد که زد تب با قیمتی حتی قریب به 2000 دلار راهی بازار گردد. اگر سامسونگ سال جاری یک تبلت تاشو راهی بازار کند، از اپل که گفته می گردد نخستین آیپد تاشو را در سال 2024 عرضه می نماید یک قدم پیش خواهد بود.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 فروردین 1402 بروزرسانی: 21 فروردین 1402 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2331

به "سامسونگ شاید اواخر سال جاری از نخستین تبلت تاشوی خود رونمایی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ شاید اواخر سال جاری از نخستین تبلت تاشوی خود رونمایی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید