سامانه سفته الکترونیکی برای نخستین بار در بانک آینده عملیاتی شد

به گزارش آی تی گپ، خبرگزاری خبرنگاران- با حضور عضو هیأت مدیره و معاون اعتباری، جمعی از معاونان، مدیران و همکاران، بانک آینده به عنوان یکی از نخستین بانک های ارائه دهنده خدمت نوینبرات و سفته الکترونیکی، از سامانه عملیاتی این خدمت رونمایی شد.

سامانه سفته الکترونیکی برای نخستین بار در بانک آینده عملیاتی شد

به گزارش خبرنگاران، بانک آینده همراه و هم گام با راه اندازی سامانه سفته و برات الکترونیکی در سطح کشور، با هدف فراهم آوردن ابزار لازم برای ارائه خدمات الکترونیکی سریع و دقیق به عموم هم وطنان عزیز در عرصه بانکی کشور، این خدمت نوین را ارائه می کند.

اجرای تمامی فرآیندهای مرتبط در بستر امضای دیجیتال، اصالت و اعتباربخشی با امضای دیجیتال، جلوگیری از جعل و سوء استفاده های احتاقتصادی و هم چنین، صرفه جویی در مصرف کاغذ از جمله مزایای این خدمت است.

سفته و برات الکترونیکی، با راهبری خزانه داری کل کشور و همکاری وزارت امور اقتصادی و دارایی در بانک آینده، به عنوان یکی از نخستین بانک های ارائه دهنده این خدمت، با پیروزیت آزمایش و عملیاتی شد که به زودی و پس از عملیاتی شدن آن ها از طریق وزارت اقتصاد و دارایی، این خدمت در سامانه های بانکداری الکترونیکی بانک آینده ارائه تا مشتریان و عموم هم وطنان عزیز به سهولت بتوانند از آن استفاده کنند.

لازم به ذکر است پیش از این نیز بانک آینده در شهریور ماه سال جاری به عنوان یکی از بانک های پیشرو در ارائه خدمات مذکور، پیروز به عملیاتی نمودن فاز اول خدمات فوق در همکاری با وزارت اقتصاد و دارایی شده بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2115

به "سامانه سفته الکترونیکی برای نخستین بار در بانک آینده عملیاتی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه سفته الکترونیکی برای نخستین بار در بانک آینده عملیاتی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید