زمان اعلام وصول طرح حمایت معیشتی از خانوار های 5 دهک جامعه

به گزارش آی تی گپ، نماینده ملکان در مجلس با بیان اینکه طرح تامین کالا های اساسی جامع نیست، گفت: در آینده نزدیک طرح حمایت معیشتی از خانوار های 5 دهک جامعه که شامل تامین 20 قلم کالای اساسی، ودیعه مسکن، حمایت از مردم برای پرداخت قبوض و تامین نیاز درمانی آن ها اعلام وصول می شود.

زمان اعلام وصول طرح حمایت معیشتی از خانوار های 5 دهک جامعه

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سیدعلی موسوی نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 8 مهر) در مخالفت با طرح یک فوریتی تامین کالا های اساسی گفت: من مخالف این طرح هستم، زیرا در این طرح سه موضوع کالا های اساسی، همسان سازی حقوق بازنشستگان و اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی وجود دارد و با اینکه اجرای این طرح ها خوب است، اما اینکه در یک طرح به همه موارد رسیدگی شود و بتوانیم اهداف را محقق کنیم بسیار کار سنگینی است. زیرا دولت از عهده اجرای آن برنمی آید.

وی افزود: تعین بودجه اتمام پروژه های عمرانی بایددر طرح دیگری بیاید.

نماینده ملکان در مجلس افزود: موافق همسانسازی حقوق بازنشستگان هستم، زیرا آن ها دچار مسائل عدیده ای هستند، ولی باید اینکار در طرح جداگانه ای بیاید.

موسوی افزود: نیاز به دارو درمان و بهداشت نیازمندان ومستضعفان را چه می خواهیم بکنیم. ضمن انیکه درباره ودیعه مسکن چه فکری کرده ایم. این در حالی است که 5 دهک پایین جامعه مشکل مسکن دارند.

وی گفت: قبوض آب، برق، و گاز برای مردم هزینه دارد و به همین دلیل طرح جامعی باعنوان حمایت معیشتی از خانوار های 5 دهک جامعه را اعلام می کنم که در آینده نزدیک اعلام وصول خواهد شد.

نماینده ملکان در مجلس درباره جزییات این طرح گفت: طرح حمایت معیشتی از خانوار های 5 دهک جامعه 5 بند دارد که تامین 20 قلم کالای اساسی، ودیعه مسکن، حمایت از مردم برای پرداخت قبوض، و نیاز درمانی آن ها در تمام این بند ها آمده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1328

به "زمان اعلام وصول طرح حمایت معیشتی از خانوار های 5 دهک جامعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان اعلام وصول طرح حمایت معیشتی از خانوار های 5 دهک جامعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید