رشد 56 درصدی اهدای خون تهرانی ها نسبت به پارسال

به گزارش آی تی گپ، مدیرکل انتقال خون استان تهران اظهار داشت: تهرانی ها در ماه رمضان سال جاری، نسبت به سال گذشته حدود 56 درصد بیشتر خون اهدا کردند.

رشد 56 درصدی اهدای خون تهرانی ها نسبت به پارسال

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، دکتر محمدرضا مهدی زاده با اشاره به مراجعه 39 هزار و 973 نفری مردم مرکز در ایام ماه مبارک رمضان به مراکز اهدای خون، اعلام نمود: از بین این مراجعه نمایندگان، 31 هزار و 839 نفر پیروز شدند که با اهدای خون به نجات جان بیماران یاری نمایند و این آمار، نشان دهنده رشد 56 درصدی اهدای خون در استان تهران نسبت به ماه رمضان در سال گذشته است.

مدیرکل انتقال خون استان تهران ادامه داد: از جمع اهدانمایندگان خون استان تهران در ماه رمضان، 15 هزار و 111 نفر جزو اهدانمایندگان مستمر هستند که در طول سال، حداقل دوبار این کار انسان محبت آمیز را انجام داده اند و بعلاوه 10 هزار و 879 نفر نیز از دسته اهدانمایندگان با سابقه بودند که در سال های گذشته هم پیروز به انجام این کار شده بودند.

مهدی زاده اضافه کرد: 5 هزار و 849 نفر برای اولین بار در ماه مبارک رمضان به جمع اهدانمایندگان خون پیوستند که امیدواریم این نسل تازه و جوان به صورت مستمر، این کار حیاتی و نجات بخش برای بیماران را برنامه زندگی و مسئولیت های اجتماعی خود قرار دهند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران در خاتمه و ضمن اشاره به رشد 46 درصدی اهدای خون بانوان تهرانی در ماه رمضان سال 1401 نسبت به ماه رمضان سال قبل، اعلام نمود: احتیاج بیماران به اهدای خون، یک احتیاج روزانه و همیشگی است که امیدواریم همچنان شاهد مشارکت مطلوب مرکز نشینان نوع دوست و وفادار برای انجام این کار خداپسندانه و انسان محبت آمیز باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2176

به "رشد 56 درصدی اهدای خون تهرانی ها نسبت به پارسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 56 درصدی اهدای خون تهرانی ها نسبت به پارسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید