راهنمای خرید روغن زیتون به پیشنهاد مشتریان فروشگاه های اینترنتی

به گزارش آی تی گپ، خبرنگاران- قیمت روغن خوراکی ظرف یک سال گذشته تقریبا سه برابر افزایش پیدا نموده است؛ یعنی بیشتر از هر خوراکی دیگری. حالا نتیجه رشد 290 درصدی ارزش روغن خوراکی در این مدت، باعث شده قیمت روغن زیتون با چیز هایی مثل گوشت گوساله و گوسفندی برابری کند. به همین دلیل در فروشگاه های اینترنتی معمولا شیشه ها و بطری هایی که بیشتر با جیب مشتریان راه می آیند، جزو گزینه های پیشنهادی خریداران قرار می گیرند.

راهنمای خرید روغن زیتون به پیشنهاد مشتریان فروشگاه های اینترنتی

1- قیمت روغن زیتون ورژن در بطری سه لیتری به 959 هزار تومان رسیده است. یکی از بطری هایی که احتمالا به خاطر داشتن صرفه مالی بیشتر نسبت به بطری 1.5 لیتری روغن زیتون ورژن جزو گزینه های پیشنهادی خریداران فروشگاه های اینترنتی قرار گرفته است. چون بطری 1.5 لیتری روغن زیتون ورژن را تقریبا 500 هزار تومان می فروشند. از همین برند قیمت بطری های نیم و یک لیتری روغن زیتون را به ترتیب 195 و 349 هزار تومان می فروشند.

2- قیمت روغن زیتون پیک در شیشه 250 میلی لیتری 98 هزار و 220 تومان است و جزو معدود گزینه هایی است که مقرون به صرفه ترین شیشه روغن زیتون این برند به شمار میرود. احتمالا به همین علت جزو شیشه های پیشنهادی خریداران فروشگاه های اینترنتی قرار گرفته و برند پیک آن را با نام روغن زیتون تصفیه شده و بدون بو روانه بازار نموده است. از برند پیک در سوپرمارکت ها انواع چاشنی ها، نوشابه های انرژی زا، کنسرو و روغن در بازار وجود دارد.

3- روغن زیتون فرابکر اکسیر در حلب سه لیتری 938 هزار تومان فروخته می گردد. یعنی می توانیم ارزش هر لیتر آن را به شکل تقریبی 312 هزار تومان درنظر بگیریم. معمولا روغن زیتون ها را به شکل های مختلفی مثل فرابکر، بکر و تصفیه شده، معمولی و ... دسته بندی می نمایند که برند اکسیر می گوید، حلب روغن زیتون سه لیتری آن ها از نوع فرابکر است. روغن های فرابکر شفاف تر هستند و معمولا قیمت بیشتری هم دارند. از طرفی حلب 750 میلی لیتری روغن زیتون فرابکر اکسیر را 278 هزار تومان می فروشند.

4- قیمت روغن زیتون دلوین در شیشه نیم لیتری به 219 هزار تومان رسیده است. یکی دیگر از گزینه هایی است که مشتریان فروشگاه های اینترنتی خرید آن را توصیه می نمایند. برند دلوین ادعا می نماید از این روغن می گردد به عنوان روغن سرخ کردنی استفاده کرد و به همین دلیل آن را به نام روغن زیتون سرخ کردنی می فروشد.

5- شیشه 250 میلی لیتری روغن زیتون با طعم سیر فیلز را 120 هزار تومان می فروشند؛ دقیقا 20 هزار تومان گران تر از شیشه های 250 میلی لیتری روغن زیتون تصفیه شده و فرابکر. خریداران روغن زیتون با طعم سیر فیلز آن را برای استفاده در پاستا و انواع سالاد ها توصیه می نمایند.

6- قیمت روغن زیتون سمیران در شیشه 900 میلی لیتر 293 هزار تومان است. این روغن از نوع بکر است و نسبت به شیشه 900 میلی لیتری روغن زیتون تصفیه شده سمیران حدود 15 هزار تومان مقرون به صرفه تر فروخته می گردد. شیشه های 250 میلی لیتر روغن زیتون بکر و تصفیه شده سمیران هم به ترتیب 88 و 92 هزار و 500 تومان قیمت دارند.

7- روغن زیتون میلانو در شیشه یک کیلویی 420 هزار تومان فروخته می گردد؛ یعنی گران تر از ران و ماهیچه گوسفندی که در بسته های یک کیلویی فروشگاه های زنجیره ای حدود 400 هزار تومان فروخته می شوند و خریدشان از قصابی ها می تواند هزینه کمتری داشته باشد. روغن زیتون میلانو ترکیبی از روغن فرابکر و تصفیه شده است و به جز سالاد و پخت وپز، می گردد از آن به عنوان روغن سرخ کردنی استفاده کرد.

برند

وزن

قیمت

ورژن

بطری سه لیتری

959 هزار تومان

پیک

شیشه 250 میلی لیتری

98 هزار و 220 تومان

اکسیر

حلب سه لیتری

938 هزار تومان

دلوین

شیشه 500 میلی لیتری

219 هزار تومان

فیلز

شیشه 250 میلی لیتری

120 هزار تومان

سمیران

شیشه 900 میلی لیتری

293 هزار تومان

میلانو

شیشه یک کیلویی

420 هزار تومان

منبع: فرارو
انتشار: 15 بهمن 1401 بروزرسانی: 15 بهمن 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2306

به "راهنمای خرید روغن زیتون به پیشنهاد مشتریان فروشگاه های اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید روغن زیتون به پیشنهاد مشتریان فروشگاه های اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید