رازی که بهاره افشاری از فوت حسن جوهرچی فاش کرد

به گزارش آی تی گپ، حسن جوهرچی آدینه 15 بهمن 1395، پس از تحمل عارضه کبدی و عفونت ریوی و کلیوی، به دلیل ایست قلبی در 48 سالگی درگذشت.

رازی که بهاره افشاری از فوت حسن جوهرچی فاش کرد

مجموعه تلویزیونی او یک فرشته بود از روز یکشنبه، 14 فروردین 1401 جایگزین برنامه 14 اینچ در شبکه آی فیلم شد.

این سریال به کارگردانی علیرضا افخمی، رمضان 1384 از شبکه دو سیما پخش و پای گونه ای تازه به نام ماورایی را به سریال های تلویزیونی باز کرد. او یک فرشته بود داستان زندگی مردی به نام بهزاد طاهری با بازی زنده یاد حسن جوهرچی را به تصویر می کشید که زندگی اش، پس از سانحه تصادف با دختری به نام فرشته (شیطان) با بازی بهاره افشاری دستخوش تغییراتی شد و…

بهاره افشاری در واکنش به بازپخش سریال او یک فرشته بود پس از 17 سال، در استوری اینستاگرامش چنین نوشت:

من هنوز رفتن حسن عزیزم را باور ندارم، فکر نمی کردم روزی برسد که حتی یک سکانس از کار محبوبم را نتوانم ببینم. بعد از این همه مدت نمی توانم سریال را ببینم، چون او 10 روز قبل از فوت به رسم رفاقت، از مریض احوال بودنش گفت.

گفت حال خوبی ندارم و تقریبا مطمئنم 50 سالگی ام را نمی بینم! گفت بیا مرا ببین شاید یک هفته دیگه نباشم، از عشقش به بچه هاش گفت، از رابطه عاشقانه اش گفت و گفت زود بیا! من 10 روز بیش تر نمی مانم. لعنت به لحنی که هیچ وقت نگذاشت بفهمم چقدر واقعی حرف زدی. حسن دقیقا 10 روز بعد فوت کرد و من ماندم و یک عمر حسرت ندیدن رفیقم.

حسن جوهرچی آدینه 15 بهمن 1395، پس از تحمل عارضه کبدی و عفونت ریوی و کلیوی، به دلیل ایست قلبی در 48 سالگی درگذشت.

سریال او یک فرشته بود هر روز ساعت 16 از شبکه آی فیلم پخش می گردد و تکرار آن در ساعات 00:00 و 8 صبح روز بعد روی آنتن می رود.

منبع: فرادید
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2227

به "رازی که بهاره افشاری از فوت حسن جوهرچی فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رازی که بهاره افشاری از فوت حسن جوهرچی فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید