دیاباته برای بهبودی نیاز به زمان دارد

به گزارش آی تی گپ، مهاجم تیم فوتبال استقلال که در دیدار با نفت مسجدسلیمان آسیب دید برای بهبودی و رسیدن به شرایط بازی نیاز به زمان دارد و به همین دلیل در دربی غایب خواهد بود.

دیاباته برای بهبودی نیاز به زمان دارد

به گزارش خبرنگاران، از همان لحظه ای که شیخ دیاباته در دیدار با نفت مسجدسلیمان مصدوم شد استقلالی ها نگران حضور او در دربی شدند. روز پس از این اتفاق دکتر کاوه ستوده به سایت باشگاه استقلال گفت که بعید است این بازیکن به دیدار روز پنجشنبه با پرسپولیس برسد.

در این مدت یکی از مسائلی که مطرح شد این بود که دیاباته همانند مصدومیت دفعه قبلی به سرعت آمادگی اش را به دست آورد و این بار نیز تا دربی آماده می شود. دیاباته این بار از ناحیه عضله چهار سر ران مصدوم شده و برای بهبودی کامل نیاز به زمان دارد.

پیش از این اعلام شده بود دکتر نوروزی در تهران در حال درمان این بازیکن است اما معاون پزشکی باشگاه استقلال حدود یک هفته است که برای حضور در دوره علمی و آموزشی به خارج از کشور سفر کرد. این دوره از مدت ها پیش هماهنگ و زمان آن معین شده بود و تا اواخر بهمن ادامه خواهد داشت. نوروزی پس از انتها این دوره به کشورمان بازخواهد گشت اما وی در این مدت درباره شرایط بازیکنان از جمله دیاباته با اعضای کادر پزشکی استقلال در ارتباط کامل بوده که تا زمان بازگشتش این کار ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 860

به "دیاباته برای بهبودی نیاز به زمان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیاباته برای بهبودی نیاز به زمان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید