خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور کارشناسی ارشد آغاز شد ، چه کسانی می توانند در این خوداظهاری ثبت نام کنند؟

به گزارش آی تی گپ، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته از امروز پنج شنبه 9 مرداد تا فردا جمعه 10 مرداد فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنحش فرم خوداظهاری کرونا را پر کنند.

خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور کارشناسی ارشد آغاز شد ، چه کسانی می توانند در این خوداظهاری ثبت نام کنند؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز خوداظهاری داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد خبر داد و بیان نمود: سازمان سنجش به منظور فراهم کردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 که دچار بیماری کرونا شده اند شامل بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه ای در نظر گرفته است.

او افزود: داوطلبانی می توانند در این خوداظهاری ثبت نام کنند که بیماری آن ها از تاریخ 2 مرداد سال 1399 به صورت قطعی تایید شده است. این داوطلبان باید گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا مورد تایید بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

زرین آمیزی در ادامه درباره شیوه ثبت نام در این سامانه توضیح داد: داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش بخش آزمون کارشناسی ارشد، فرم خوداظهاری را تکمیل کنند.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: داوطلبانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از سایر داوطلبان جدا می شوند و آزمون آن ها در یکی از بیمارستان های معین شده صرفا در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

او در سرانجام تاکید کرد: پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد و داوطلبانی که بعد از این تاریخ به کرونا مبتلا شوند باید به مراکز رفع نقص مراجعه کنند و بیماری خود را اعلام کنند.

گفتنی است براساس آخرین تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا کنکور کارشناسی ارشد در نوبت صبح روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه (16، 17، 18 مرداد) برگزار می شود.

اعلام نهایی روزهای کنکور ارشد | روزهای برگزاری آزمون افزایش یافت

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه 13 مرداد روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1239

به "خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور کارشناسی ارشد آغاز شد ، چه کسانی می توانند در این خوداظهاری ثبت نام کنند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور کارشناسی ارشد آغاز شد ، چه کسانی می توانند در این خوداظهاری ثبت نام کنند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید