خطیبی: با تمام وجود کوشش می کنیم، جای طرفداران ما در استادیوم ها خالی است

به گزارش آی تی گپ، سرمربی تیم فوتبال تراکتور ایران گفت: از طرف خودم و بازیکنان این قول را می دهم که در بازی فردا با تمام وجود بجنگیم.

خطیبی: با تمام وجود کوشش می کنیم، جای طرفداران ما در استادیوم ها خالی است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از ملاقات با پاختاکور ازبکستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: از طرف کادر فنی و بازیکنان این قول را می دهم که با تمام وجود کوشش کنیم و بجنگیم. تراکتور پرطرفدارترین تیم آسیاست. با توجه به نبود طرفدار در استادیوم ها، تراکتور بیشتر از همه تیم ها آسیب می خورد. جای طرفداران ما در استادیوم ها خالی است. از باشگاه شارجه بابت میزبانی خوب شان تشکر می کنم.

خطیبی در خصوص صندلی تیمش در لیگ ایران و کیفیت این مسابقات، توضیح داد: لیگ ایران قوی تر از لیگ دیگر کشورها است. ما هم دو بازی کمتر در این مسابقات داریم و می توانیم به صندلیی که دوست داریم برسیم. الان فکرمان مسابقات آسیایی و بازی فردا است اما همانطور که گفتم لیگ ایران سخت تر از لیگ کشورهای دیگر است. ایراداتی هم وجود دارد اما کیفیت لیگ ایران بالاست.

سرمربی تراکتور در ادامه با اشاره به زمان حضورش در امارات و تیم شارجه گفت: خاطرات و دوستان خیلی خوبی از آن زمان دارم. با مالک و بازیکنان قدیمی ارتباط داریم. بازیکنانی که آن زمان در این تیم بازی می کردند خیلی با شخصیت بودند و خاطرات خوبی دارم. خیلی خوشحالم به این شهر آمدم و امیدوارم خاطرات خوبم تکرار گردد و این مسابقات را هم با خاطره خوب ترک کنم.

وی در خاتمه گفت: فردا یک بازی خوب از تراکتور خواهیم دید و امیدوارم روز، روز تراکتور باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1689

به "خطیبی: با تمام وجود کوشش می کنیم، جای طرفداران ما در استادیوم ها خالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: با تمام وجود کوشش می کنیم، جای طرفداران ما در استادیوم ها خالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید