خسروی: با تیم ملی هم بازی کنیم با اختلاف جزئی می بریم یا می بازیم، بازیکن خارجی باعث کسب نتایج بهتر خواهد شد

به گزارش آی تی گپ، سرمربی تیم بسکتبال سپاهان گفت: تمام برد و باخت های ما در این فصل با اختلاف نزدیک بوده که اگر بازیکن خارجی تاثیرگذار در اختیار داشتیم، باخت های کمتری می دادیم.

خسروی: با تیم ملی هم بازی کنیم با اختلاف جزئی می بریم یا می بازیم، بازیکن خارجی باعث کسب نتایج بهتر خواهد شد

علی خسروی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شکست 94 بر 105 تیمش مقابل مهرام در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال گفت: من قبل از بازی گفته بودم که مسابقه زیبایی خواهد بود. ما با آنالیز کامل بازیکنان تیم مهرام، برنامه خوبی برای مقابله با این تیم داشتیم. ما نقاط و ضعف قوت این تیم را می دانستیم و همه آنها را پوشش دادیم. تنها مشکل ما بازیکن آمریکایی و تازه حریف بود که شناختی از او نداشتیم. در ادامه بازی اما او را بهتر مهار کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال سپاهان ادامه داد: کمی هم با داوری مشکل داشتیم. به نظر می رسید برخی خطاهای بازیکنان مهران در این بازی گرفته نمی شود.

خسروی در مورد تقویت تیمش گفت: از باشگاه تقاضا کردیم تا بازیکن خارجی به خدمت بگیریم اما هنوز مورد تصویب قرار نگرفته است. تمام برد و باخت های ما در این فصل با اختلاف نزدیک بوده که اگر بازیکن خارجی تاثیرگذار در اختیار داشتیم، باخت های کمتری می دادیم. ما از نظر نیرو در حد تیم های دیگر نیستیم اما با تمرین خوب و سخت و زحمت بازیکنان با تیم های دیگر رقابت می کنیم.

او در مورد 2 بازی متوالی و سخت با مهرام و شیمیدر شرح داد: همه بازی های لیگ، سخت است، جالب اینکه ما می دانیم همه بازی ها را با اختلاف 5 امتیاز می بریم یا می بازیم. اگر با تیم ملی هم بازی کنیم با همین اختلاف جزئی می بریم یا می بازیم. در مقابل شیمیدر هم بازنده نیستیم و تلاش خود را برای پیروزی انجام خواهیم داد.

خسروی در مورد آینده تیم سپاهان گفت: قرارداد من با سپاهان، سال به سال تمدید خواهد شد. من برای سال نخست فعالیتم در این تیم از بازیکنان جوان و فصل گذشته تیم که در دسته یک بازی می کردند، استفاده کردم. 9 بازیکن من از دسته یک به لیگ برتر آمده و برخی از آنها تا پیش از این، سالن آزادی را ندیده بودند. از عملکرد بازیکنان راضی هستم و همه تلاش خود را می کنیم. معتقدم بازیکن خارجی باعث تقویت تیم و کسب نتایج بهتر خواهد شد.

تیم والیبال سپاهان در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال، امروز جمعه با شیمیدر بازی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2079

به "خسروی: با تیم ملی هم بازی کنیم با اختلاف جزئی می بریم یا می بازیم، بازیکن خارجی باعث کسب نتایج بهتر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسروی: با تیم ملی هم بازی کنیم با اختلاف جزئی می بریم یا می بازیم، بازیکن خارجی باعث کسب نتایج بهتر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید