تاریخ معرفی خانواده هواوی P40 رسما اعلام شد؛ 7 فروردین 99

به گزارش آی تی گپ، دقایقی قبل مدیرعامل هواوی بیان کرد که گوشی های P40 در تاریخ 26 مارس 2020 (7 فروردین 1399) رسما معرفی می شوند. او برای توصیف این خانواده از عبارت قدرتمندترین پرچم دار 5G دنیا استفاده کرد که بدون شک به هواوی P40 پرو اشاره دارد.

تاریخ معرفی خانواده هواوی P40 رسما اعلام شد؛ 7 فروردین 99

در جریان رویداد مجازی که هواوی برگزار کرد، جدیدترین گوشی تاشو این شرکت به نام میت Xs، مدل 5G تبلت میت پد پرو، لپ تاپ ها و گجت های خانگی جدید معرفی شدند و به شرایط سرویس های موبایل هواوی اشاره شد. اگرچه در خصوص گوشی های هواوی P40 هنوز اطلاعات زیادی در دست نداریم، ولی پشتیبانی از فناوری 5G به احتمال زیاد بدین معناست که با تراشه کایرین 990 روبرو خواهیم بود که میت 30 پرو هم از همین تراشه بهره می برد. ضمناً مگر اینکه از حالا تا زمان معرفی این گوشی ها روابط بین هواوی و دولت آمریکا به طور معجزه آمیزی بهبود پیدا کند، این گوشی های پرچم دار هم بدون سرویس های گوگل به دست مشتریان خواهند رسید.

مدیرعامل هواوی معمولا علاقه زیادی به اغراق کردن دارد و باید ببینیم ادعای قدرت مندترین پرچم دار 5G تا چه حد به واقعیت نزدیک است و به عنوان مثال آیا خانواده P40 در برابر سری گلکسی اس 20 می توانند توجه بیشتری را جلب نمایند یا نه. در هر صورت تا زمان معرفی این خانواده، بدون شک اطلاعات بیشتری در خصوص آن ها مطرح می گردد و با اطمینان بیشتری می توانیم به آن ها بپردازیم.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 931

به "تاریخ معرفی خانواده هواوی P40 رسما اعلام شد؛ 7 فروردین 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ معرفی خانواده هواوی P40 رسما اعلام شد؛ 7 فروردین 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید