برنج تنظیم بازاری را از کجا بخریم؟

به گزارش آی تی گپ، با توجه به مصوبات کارگروه تنظیم بازار، برای اولین بار فروشگاه اینترنتی خبرنگاران، مجوز رسمی فروش برنج تنظیم بازاری در تهران را دریافت نموده است. بر اساس این مصوبه، 100 تن برنج هندی (GTC) با برچسب مخصوص تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و با قیمت مصرف کننده هر کیلو 80000 ریال (قابلیت عرضه در بسته بندی 10 کیلویی) به وسیله این سوپر مارکت اینترنتی، بین مردم توزیع می گردد.

برنج تنظیم بازاری را از کجا بخریم؟

ضمن اشاره به این موضوع که در شرایط فعلی و با وجود ویروس کرونا، خارج شدن از خانه برای بسیاری از افراد سخت است و در مواردی نیز می تواند خطرناک باشد، این فروشگاه اینترنتی، برنج های خریداری شده هر خانوار را، ضمن رعایت تمامی دستور العمل های بهداشتی، درب منزل تحویل می دهد و از این طریق به عرضه سریع تر و آسان تر این محصولات یاری می نماید.

ضمناً با توجه به این موضوع که انبارهای خبرنگاران در نقاط مختلف شهر تهران وجود دارند و برنج های تنظیم بازاری به طور مساوی در این انبارها توزیع و تقسیم شده اند، خبرنگاران این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که این برنج ها به طور عادلانه بین همه مصرف نمایندگان توزیع می گردد. تدابیر دیگری نیز در این باره اندیشیده شده است تا هر نفر فقط مجاز به خرید 1 بسته از این برنج ها باشد و امکان احتکار و سو استفاده از آن ها وجود نداشته باشد.

چطور برنج تنظیم بازاری را از خبرنگاران سفارش دهیم؟

به 3 روش زیر می توانید اقدام به خرید برنج تنظیم بازاری کنید:

1- سفارش از سایت خبرنگاران:

1- به آدرس اینترنتی OKALA.COM بروید و اگر هنوز ثبت نام نکردید، در سایت عضو شوید.

2- محل سکونت خود را روی نقشه تعیین کنید تا موجودی انبار نزدیک به خود را ببینید.

3- برنج هندی (جی تی سی) را سرچ کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

می توانید در کنار آن، کالاهای دیگر را نیز با تخفیفات ویژه، به سبد خرید خود اضافه کنید.

2- سفارش از اپلیکیشن خبرنگاران:

می توانید به یاری گوشی همراه خود و تنها با چند کلیک، این برنج تنظیم بازاری را سفارش دهید.

ابتدا باید اپ خبرنگاران را نصب کنید. با توجه به نوع تلفن همراه خود از صفحه نصب اپ خبرنگاران روی دکمه مورد نظر کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید و سپس اقدام به سفارش این نوع برنج کنید.

3-سفارش تلفنی:

سوپرمارکت اینترنتی خبرنگاران امکان سفارش دهی تلفنی را نیز فراهم نموده است. می توانید با شماره 02154595000 تماس بگیرید و برنج تنظیم بازاری را را تلفنی سفارش بدید. افرادی که به هردلیلی به اینترنت دسترسی ندارند و امکان سفارش دهی آنلاین برایشان فراهم نیست، میتوانند از این امکان استفاده نمایند.

درصورتی که در هر کدام از مراحل سفارش گذاری، مسئله ای داشتید، می توانید با مرکز تماس خبرنگاران(همان شماره ای که در قسمت قبل ذکر شده) تماس بگیرید.

منبع: اُکالا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 2011

به "برنج تنظیم بازاری را از کجا بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنج تنظیم بازاری را از کجا بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید