برنامه مفصل یوفا برای آغاز لیگ های داخلی اروپا، برخورد با فدراسیون های متخلف قاره سبز

به گزارش آی تی گپ، اتحادیه فوتبال اروپا برنامه مفصلی برای آغاز مسابقات لیگ های داخلی در نظر گرفته است و با فدراسیون های متخلف برخورد خواهد نمود.

برنامه مفصل یوفا برای آغاز لیگ های داخلی اروپا، برخورد با فدراسیون های متخلف قاره سبز

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) هنوز امیدوار است که پیش از سرانجام ماه آگوست(10 شهریور) شاهد اتمام رقابت های باشگاهی داخلی قاره سبز در تمامی کشورهای این قاره باشد.

نشریه اسکای اسپورتس (skysports) در گزارشی مبتنی بر اخبار مختلفی که در رسانه های اروپایی و سایت یوفا منتشر شده، اعلام نموده مقامات ارشد اتحادیه فوتبال اروپا گفتگوهای بیشتری راجع به تأثیر همه گیری ویروس کرونا COVID-19 انجام خواهند داد تا بهترین تصمیم گرفته گردد؛ زیرا بعضی کشورها مانند آلمان قصد دارند تا با محدودیت های شدید اجازه برگزاری تمرینات را به تیم های فوتبال بدهند.

کارگروه ویژه ای تقویم مسابقات را در تمامی کشورها ارزیابی می نماید و امیدوار است توصیه های خود را به فدراسیون های فوتبال حداکثر تا اواسط ماه می(26 اردیبهشت) ارائه کند. جلسه کمیته اجرایی یوفا روز پنج شنبه این هفته برگزار می گردد و انتظار می رود در مورد لیگ هایی صحبت گردد که می خواهند فصل خود را زودتر از سرانجام ماه آگوست تمام نمایند.

اتحاد تمامی لیگ های اروپایی

یوفا اعلام نموده لغو بدون مجوز لیگ های فوتبال با جلوگیری از صعود تیم های معرفی شده به لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا همراه خواهد شد. از تمامی فدراسیون های فوتبال در قاره سبز خواسته شده تا متحد قدم بردارند و هیچ لیگی بدون همکاری با یوفا تعطیل نگردد. گسترش جهانی ویروس کرونا مسائل زیادی ایجاد نموده اما با هم فکری امکان دریافت بهترین تصمیم وجود دارد.

زمان برگزاری ملاقات نهایی لیگ قهرمانان

اتحادیه فوتبال اروپا در نظر دارد تا ملاقات نهایی لیگ قهرمانان را سه ماه دیرتر از زمان برنامه ریزی شده و در سرانجام ماه آگوست برگزار کند. قرار بود روز 30 ماه می ملاقات سرانجامی لیگ قهرمانان در استادیوم المپیک آتاتورک استانبول ترکیه برگزار گردد که جدیدترین پیشنهاد یوفا برگزاری مسابقه در استادیوم مذکور در تاریخ 29 آگوست است. همچنین ملاقات نهایی لیگ اروپا به جای 27 می در روز 26 آگوست در استادیوم پی جی ای آرنا گدانسک لهستان پیشنهاد شده است.

تاریخ احتمالی شروع بوندسلیگا و سری A

وزیر بهداشت آلمان اعلام نموده از روز 9 می امکان ازسرگیری مسابقات بوندسلیگا وجود دارد؛ چون مهار ویروس کرونا به خوبی اجرا شده و آنچه اهمیت دارد این است که آلودگی در تاریخ اعلام شده به حداقل می رسد. البته که شدیدترین محدودیت ها برای برگزاری ملاقاتها در نظر گرفته می گردد. با این حال ممکن است تا زمان مطرح شده بار دیگر شاهد تغییر باشیم ولی پیشرفت در مقابله با ویروس رضایت بخش بوده است.

مسابقات فوتبال در ایتالیا نیز قرار است از سر گرفته گردد اما تاریخ های متعددی مطرح شده و هنوز به صورت دقیق نمی توان زمانی را معین کرد. مسئولان برگزارنماینده رقابت های سری A ایتالیا در جلسه ای که برگزار کردند به اتفاق آرا تصمیم دریافتد تا تمرین تیم ها از روز 6 ماه مه شروع گردد و منتظر تأییدیه دولت ایتالیا هستند تا این موضوع به باشگاه ها ابلاغ گردد.

یکی از موارد مهم در مورد رقابت های سری A قراردادهایی است که در تاریخ 30 ژوئن(10 تیر) به سرانجام می رسد. تاریخ پنجره جابجایی تابستانی دچار تغییر می گردد و این مسئله عمومی است. در این میان از بازیکنان خواسته شده تا نهایت همکاری را با باشگاه ها برای برگزاری تمرینات داشته باشند و نگران قراردادها نباشند چون بهترین تصمیم در این رابطه گرفته می گردد.

4048/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: itgap.ir شناسه مطلب: 1095

به "برنامه مفصل یوفا برای آغاز لیگ های داخلی اروپا، برخورد با فدراسیون های متخلف قاره سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه مفصل یوفا برای آغاز لیگ های داخلی اروپا، برخورد با فدراسیون های متخلف قاره سبز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید